Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vinter Ildern 2010

Startet af FerretParadise, 22. Marts 2010, kl. 16:26

Starshineferrets

Citat fra: Anne Dato 22. Marts 2010, kl. 18:36
Jeg forstår godt det er vigtigere at hjælpe, men nej det er ikke til at vide hvem man kan henvende sig til når boden er tom. Jeg er også abre lidt skuffet fordi jeg troede jeg skulle have haft en englesele med hjem, men jeg håber jeg får mulighed for at købe en en anden gang.
men Ann varför kom du inte och sa til lefter tex lottdragningen eller prisutdelningen, mellan recallsen? Strax innan lottdragningen, och sen fram tills den siste lämnad eutställningen satt det folk i våran bod och boden bredvid (min vännina) hela tiden :s Vet att du gärna ville ha en änglasele :s

Anne

#16
den var jo solgt der den sele jeg ville have, jeg tror det var noget af det første der blev solgt, så der var jo ikke så meget at sige. Det var den røde med vingerne jeg ville have haft, den blev vist solgt ret hurtigt på dagen.

Men jeg får vel muligheden igen? Det håber jeg da.

Starshineferrets

ahhhh jag missade att den blev sålt så fort :S Jodå, det kommer helt säkert flera möjligheter :D

Anne

Næste gang så stiller jeg mig bare op på en stol foran standen og råber Sara til du kommer :lol:

Starshineferrets

Citat fra: Anne Dato 23. Marts 2010, kl. 15:29
Næste gang så stiller jeg mig bare op på en stol foran standen og råber Sara til du kommer :lol:

Hahaha det låter som en bra plan :D

Jag är lite lat, så mina bilder från utställningen hittar ni här
http://www.facebook.com/album.php?aid=157498&id=503807920&l=ab4425f76c

Anne

Gode billeder sara :D Jeg elsker at se billeder efter en udstilling, det er næsten som at være der igen jo :)