Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hyttetur og udstilling (Vinterilderen 2010)

Startet af Anne, 22. Marts 2010, kl. 23:33

Anne


Sølvsten

Det ser ud til at ha været en rigtig god weekend!

Starshineferrets

Tack Anne! Den var verkligen fin den rosetten! Välförtjänt!

Anne

Christel: det var det i hvert fald :)

Sara: tusind tak, det er jeg glad for at du synes :) Og ja den er bare super fin!

AlisVolatPropiis

ih det er bare en skøn tråd :D elsker billedet af Ann og tillykke mange gange med de velfortjente præmier anne :D....og My :D

Anne

Tak Trine :D Og ja, billedet af ann og sussie er altså ret komisk :D

Mustela

#21
Ej nogle super skønne billeder, og jeg har sgu først set dem i dag  :-$ Dem af Kulle og Musse er bare skønne. Og nej Mette, Mustela har ikke hængemave, og jo Britta passer bedst til Briton  ;)

Et forsinket tak for skønne billeder Anne, og tak for en hyggelig udstillingsdag til jer alle :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Soelberg`s SUN ferret


Anne

bogstad, men det er ret langt væk. Hessel og jeg vil leje en tættere på til skt hans

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Anne Dato 16. April 2010, kl. 15:43
bogstad, men det er ret langt væk. Hessel og jeg vil leje en tættere på til skt hans

okay. Drammen camping er det der er tættest på, så hvis man må have dyr i deres hytter bliver det nok der vi bor den weekend

Anne

også os. Jeg har ikke lige undersøgt med hytter endnu. jeg håber man kan få nogle små nogle hvor man kan bo kun 2 i

Stephanie

Citat fra: Soelberg`s SUN ferret Dato 16. April 2010, kl. 15:47
Citat fra: Anne Dato 16. April 2010, kl. 15:43
bogstad, men det er ret langt væk. Hessel og jeg vil leje en tættere på til skt hans

okay. Drammen camping er det der er tættest på, så hvis man må have dyr i deres hytter bliver det nok der vi bor den weekend

Drammen  Camping har jeg tidligere brugt når jeg skulle udstille. Jeg måtte godt have ildere med. Dog vil jeg ikke anbefale deres hytter hvis det er vinter som da jeg lejede, for der trak i alle hjørner af hytten, og ud på toilettet var der et hul på ca 5 cm i bredden mellem væg og vinduet, så det var en kold kold fornøjelse at tage bad da det var i februar måned.  :)

Anne

Jeg var faktisk på Drammen camping på sidste udstilling. Det var jo bare et lejehus med senge i :o Men det kommer der billeder af snart, har ikek fået lagt dem op endnu fra sidste udstilling.

Stephanie

Citat fra: Anne Dato 22. Juni 2010, kl. 22:34
Jeg var faktisk på Drammen camping på sidste udstilling. Det var jo bare et lejehus med senge i :o Men det kommer der billeder af snart, har ikek fået lagt dem op endnu fra sidste udstilling.

Hehe, det lyder som den samme størrelse hytte som Martin og jeg lejede. Der var bestemt ikke meget plads, men det var okay når man ikke havde flere bure end vi havde og vi kun skulle være der i 2 dage. Eneste ulempe var som sagt kulden og alt den træk der var

Anne

Det var ikke koldt da vi var der, men Hessel var så flink at lade døren stå åben så alle myggene kom ind, og de spiste selvfølgelig KUN mig. Myggestiksscoren så sådan ud Anne: 18 Hessel: 0 !!

Jeg vil sige at hytterne i bogstad er en mia gang pænere, men heller ikke helt så billige.