Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mallow

Startet af mette11, 4. April 2010, kl. 20:54

mette11

Lidt billeder af min tossede neger-ilder... ;) ;)

Seeeee brormand...jeg kan også lege i toilettet... :lol: :lol:








Og så Mallow der passer godt på at hendes "hvalp" Albert ikke går fra hende... :S :S





Shamua

Sikke en forvokset hvalp hun har  :fnis:

Vh. Marianne

Anne

Haha skøre Mallow <3 Sikke flot hun er i pelsen! Den ser virkelig flot og skinnende ud. Bare Joa også var så fin i sin sommerpels.

Barky

Hvor ser hun bare skøn ud Mette!! :D Pelsen er blevet meget bedre end efter den omgang du gav hende.... Heheh..

Hendes hvalp ser modvillig ud... Wonder why.... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

FerretParadise

Hun er da en rigtig pige. :lol:
Og smuk er hun også. :)
Ann Hillerslev.

mette11

Ja det er sgu en meget velvoksen hvalp på 1,8kg!!! :S Han tager det nu meget pænt, selvom han ind imellem er ret træt af sin "mors" opførsel...især gider han ikke når hun sidder på ryggen af ham...eller når hun forsøger at slæbe afsted med ham (det kan så også tilføjes at det ikke går helt godt med det!  :S).

Ja hun er sgu en flot, dejlig pige...hendes nye sommerpels er meget blank og skinnende, selvom hun er lidt en lille gris der er meget glad for at grave udenfor... :dans:

Mange tak for de pæne ord om min neger-ilder... :)

KariN

Smukke smukke pige altså :D Hun er da virkelig skøn Mette :D

Jeg håber snart for din og Albert's skyld at hendes hvalpe-kuller går over igen ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

nåå söta hoppbollen mallow :D men har hon fortfarand einte låtit Albert flytta hemifrån :O

lussingen

Sikke en dejlig smuk drenge-pige du har der Mette. Stakkels Albert sådan at blive hevet rundt med :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Tak tak... :ja:

Nej Albert skal være indenfor rækkevidde hele tiden...men de bor nu sammen med de andre igen. Jeg kunne ikke holde det ud. Men hun er godt nok ikke meget for at at der er andre i nærheden af hendes "hvalp"... :( Jeg håber virkelig at hun snart indser at han er en stor dreng der godt kan klare sig selv!!

Bawa

Hvor er hun bare sød som hun ligger der og gør sig til i bakken :love:

AlisVolatPropiis

Mette....jeg bebrejder avleren...  >:| og hvad værre er....han har smittet alle mine dyr med hyggen i bakken....suk...

Men dejlige billeder af din lille skrupskøre, umulige og vidunderskønne tøs....og daarjlige rare Albert også ;)

<3  <3  <3

mette11

Ja hun er sgu dejlig...heldigvis var det i en netop nyrengjort og ubrugt bakke!!  :) Det sætter jeg stor pris på!!

Ja Trine...vi må sgu sagsøge avleren!! Heldigvis er min neger ikke så svinsk som din, men hun er til gengæld en større klodsmajor og der burde være fulgt et 10-turs kort til Lone med hende!!!  :S

Barky

Hov hov i 2!!! Det var ikke mig der lærte dem at rulle sig i bakken.. Det var tante Ciara... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Winther Ilderen

Hvor er hun  da bare skøn :)