Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mallow

Startet af mette11, 4. April 2010, kl. 20:54

mette11

CitatHov hov i 2!!! Det var ikke mig der lærte dem at rulle sig i bakken.. Det var tante Ciara...
AHA...så du indrømmer at det var i din varetægt at de lærte dette!!! Der burde du jo have været ansvarlig og sørget for at de ikke omgikkes dårlige rollemodeller!!! Men ehhh Julia...jeg regner egentlig heller ikke med at du personligt ligger og ruller i en ilderbakke!! Det kunne ellers se sjovt ud...

Heldigvis er Mallow ikke et svin mht. bakker...hun leger kun de dem når de er nyvaskede! Men hun er en gris når hun er udenfor... :dans:

Og mange tak Helle! Hun er super skøn...

Anne

Citat fra: mette11 Dato  5. April 2010, kl. 21:40
Men ehhh Julia...jeg regner egentlig heller ikke med at du personligt ligger og ruller i en ilderbakke!! Det kunne ellers se sjovt ud...

Det GØR hun!

Barky

Anne lyver!!! DET gør jeg altså ikke!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Jeg holder med Barky. Anne er bare ond.


..hun har nemlig ikke sendt mig nogle af hendes lækre pizzasnegle :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Du kan jo bare komme og hente nogle? Jeg tror ikke de holder sig i posten.
Og det er altså rigtigt med julia. I tror måske det er gele hun har i håret, men har i aldrig undret jer over at det er brunt og lugter??

Barky

Jeg har aldrig gele i håret... Kan ikke udstå det.. Og lort opbevarer jeg altså på gulvet lige pt (ifølge mine ildere)... -.-'

Jeg har ikke lort i håret og ruller mig ikke i det..
Men jeg VED at Anne bruger sine ildere som curlere... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Anne > Damn you! Der er for langt til dine pizzasegle :(

Barky > Hvad bruger du så i håret? Husblas? :P
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Barky

Nejda Malene... Jeg bruger bare voks og spray... ;)  (NEJ Anne! Det er ikke lortebaseret voks eller spray!)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Malene

Voks OG spray?! Du skal bare bruge Bed Head. Det fikser alle dine problemer.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Jo det er lortespray

Barky

Hvad fanden er Bed Head?
Jeg syns bare at mit garn er alt for tungt og tykt til KUN at bruge een af tingene.. *G*

Anne - du kan selv være lortespray... :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia