Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Farvel vores lille silver prinsesse

Startet af Black Diamond, 12. April 2010, kl. 04:04

Julie


Black Diamond

Tak for jeres ord alle sammen- det er virkelig sødt af jer <3
Jeg VED Oliver passer på hende nu. Jeg er helt sikker på hun ligger og sutter på hans øreflip lige nu. Og de løber og leger og har det sjovt igen nu. Det varmer mig mest af alt lige nu, den tanke!
Det er Felina der har taget det værdst herhjemme lige nu. De boede jo sammen. Hun er meget stille og har næsten ikke villet noget hele aftenen. Min stakkels pige. Vi har sat Tjalfe ind til hende nu. Vi håber det hjælper :(

Line


Lena og Peter

Vi kondolerer...  :(  ... Men hvor var hun dog smuk.. <3

AlisVolatPropiis

Jeg kondolerer så meget -til jer begge :( dejlige lille fiona :( -må du finde din dejlige Oliver...

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner