Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gizmo, du er savnet

Startet af chrosser, 13. April 2010, kl. 23:17

chrosser

Et minde om den kære Gizmo som måtte tabe kampen til kræften i går, han blev desværre aflivet i går på Odense dyrehospital ved 19tiden. i en alder af godt 2½-3år.
Det havde spredt sig til lungerne og havde derfor svært ved at trække vejret.
Buret er tomt, det som du har været i når du har sovet(sokkerne som du gerne stjal fra vi andre, næsten inden vi havde fået dem af  ligger der stadig uberørt) til din "rede"
Transportkassen er tom, du var derinde på vej til hospitalet.
Du blev lukket fri meget tit i weekenderme i hele huset minimum 12 timer, og oftest nattetimerne(dem havde du for dig selv- bare ikke menneske-toiletterne) jeg håber du har hygget dig, hvad du så end har lavet. Jeg gruer for at tage mig selv i at lede efter dig bag sofaen,ved siden af mange af vores sokker, for at blive sat ned i buret..-lede efter ham bag sofaen, for så at finde ud af, at han ikke er der mere.
Du er savnet Gizmo, jeg håber du er kommet et godt sted hen, og forhåbentlig fået en masse venner der.

chris

Julbert

Kondolerer - sov godt lille Gizmo.

Julie


FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

ilderhjemmet

kondolerer og RIP Gizmo, kom godt over regnbuen og hils alle de andre herlige og savnede dyr
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lille_jill


AlisVolatPropiis


NemoToft


mette11


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Soelberg`s SUN ferret


Barky

Kondolerer med tabet.. Han har været højt elsket... :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Sølvsten