Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ännu en valphage...

Startet af Starshineferrets, 10. Maj 2010, kl. 08:24

Starshineferrets

Med Cherrys valpar på väg om ca 2 veckor, så behöver jag ha en till valphage. men med Lava i huset så blir inte det så lätt...damen hoppar med lätthet över det mesta, därför behöver man ta till speciella knep för att kaaaanske lyckas hålla henne ute...

Här är kortsidan och ingången på hagen, just nu står delarna inpackade lite här och var här hemma, så mer bilde rkommer när den är på plats.

Mått: 120 cm hög, 150 cm bred. Inspiration till dörren har jag fått av Olsens illeruppfödning :D


FerretParadise

Den er bare så skide fed Sara, jeg er helt vild med den. :)
Ann Hillerslev.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Sølvsten


Starshineferrets

tack :D någon som har lust att bette om lava kommer in i den eller ej? :P

FerretParadise

Hvis du stiller den langt nok væk fra andre møbler, så Lava ikke kan klatre den vej, og så hoppe ind, så tror jeg ikke hun kan hoppe over den der.

Noget andet; Pas på at den ikke pludselig glider ned langs væggen, der hvor den står på billedet, og lander oven på en ilder. Jeg har selv mistet en ilder på den måde engang. :'(
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

ja, det e rjo lige det.. den kommer til at stå ca 80 cm väck fra sofaen :s så jeg er slett ikke sikker på at det holder
åh ja Ann.. det sker jo meget nemnt :( jeg har satt den in i min garderob nu, indtill den skall op om ca en uge.

FerretParadise

Godt du passer på.
Du må da godt nok ha en meget meget stor garderobe. :P
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha yes... eller ja meget stor er den nu ikke, men en "walk in closet" :P

cibatuchsi

det ser bare så smaddergodt ud:)
nu glæder jeg bare endnu mere til at se de små vapser der skal derned i:):)

Eliza

Tror vi skal ildersikre på en helt anden måde, hvis vi er så heldige der kommer en hvalp til os  :o  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

#11
så nu var Alcatraz monterat...och ja det kommer dröja lääänge innan jag får se solen i mitt vardagsrum igen :s




cibatuchsi

hvor er den bare fed......:)

Starshineferrets

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN 30 minuter tog det... sen hittad ejag Avanti inne i valphagen :s

holmer

Jamen det klarede du jo fint sara. Næsten ligeså pæn som min. Ej det er gas.
Den er rigtig pæn, og lidt har du hørt efter når vi har snakket.  ;)