Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ännu en valphage...

Startet af Starshineferrets, 10. Maj 2010, kl. 08:24

cibatuchsi


holmer

Jamen. så må jeg komme og lave overdækning til den.   :P
Eller tror du godt du kan selv? :p

Starshineferrets

hahaha nej jeg er i stort tvivl hvis jeg kan klare den selv... men ja.. skall lige pröve en anden ting... MÖGDYYYYR!!

mette11

Sara har dine dyr sugekopper under fødderne??  :S Måske kan du prøve med sådan et rør foroven, så de ikke kan holde fast i kanten og hive sig over?? Det virker for mine (ok, Albert kan stadig komme over, men min er heller ikke så høj - jeg er bare så heldig at Albert ikke vil over!).


lussingen

Sara: jeg troede det var meningen at Alcatraz skulle holde folk/dyr inde.... Jeg havde ikke regnet med at man kunne bryde ind udefra :o
Jeg tror dine dyr er udstyret med både sugekopper, vinger og en jetpack :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Avanti for fanden altså. :nej: :nej:
Ja sådan et rør er en rigtig god løsning, så det synes jeg du skulle prøve Sara. ;)
Men den er ellers skide fed, sådan gad jeg godt at mine hvalpe løbegård så ud.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Nja för att det ska fungera måste jag nog sätta på ytterligar 20 cm, plus rör på hagen :s och ja då blir den drygt 1,40 m... :S Men ja.. jag tror att avanti har tagit sig in genom att hoppa upp på elementet vid fönstret. Ska sätta en träskiva där cå att de inte kommer åt elementet och se om det fungerar .