Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Mizuka Emi <3

Startet af Bawa, 22. Maj 2010, kl. 12:08

Anne

Jeg synes faktisk at William ser mere chokolade ud på sit hvalpebillede end Emi. Ikke fordi der er noget galt med hende, hun ser bedårende ud, men altså en pastel ser IKKE ud som william gjorde som lille, og hvad opdrætteren så end har kaldt hans forældre i farven så skal man jo satdig kigge på linien hvad der ligger bag og der kan man jo se at det meste bare er sort.

Barky

William ligner godt nok sin mor meget... Ellers hvad-Anne-siger.... *rygklapper* :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Citat fra: Anne Dato 23. Maj 2010, kl. 13:41
Jeg synes faktisk at William ser mere chokolade ud på sit hvalpebillede end Emi. Ikke fordi der er noget galt med hende, hun ser bedårende ud, men altså en pastel ser IKKE ud som william gjorde som lille, og hvad opdrætteren så end har kaldt hans forældre i farven så skal man jo satdig kigge på linien hvad der ligger bag og der kan man jo se at det meste bare er sort.

Jep han ser chokolade ud, og det gør hans forældre også. Har bare ikke set de billeder før, har bare læst hvad der stod i tavlen :)

Vh. Marianne

Black Diamond

Citat fra: Shamua Dato 23. Maj 2010, kl. 13:39
Synes bare jeg havde læst at hans forældre var champagne. (mørk pastel) Men ja.. Uanset, så ligner han jo chokolade, synes bare det ligner han har lys underuld :) Men lad nu det ligge... Er bare spændt på at se hvad farve Emi ender ud med :P

Ja William har lys underuld.. Men jeg vil stadig gøre opmærksom på at der findes flere typer chokolade en bare self og solid.
Men jo, han har mistet meget af sin farve siden han var lille, efter han fik sin voksen pels..

Udover det, så syndes jeg altså at Emi er utrolig flot, og at hun ligner en chokolade. Hun har også stadig hvalpepels.. og chokolader, og især lyse chokolader er seriøse svære at tage billeder af, især hvis man bruger bliz.. det har jeg selv haft mine problemer med. Men måske man bare skal slå fast at der findes lige så mange typer chokolader som standarter og silver mm ?

Barky

Så ville en mørk standard jo også være en lys sort..? Nej.. Den køber jeg ikke. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

AlisVolatPropiis

Åh hvor er hun dog absolut bedårende Bawa...jeg tager hende med når jeg henter Kumo :D
Sikke en smukkert :D


mht til farvediskussionen, så er det sgu komplet ligegyldigt hvad farve hun er, hun er jo så absolut bedårende ligemget hvad :)

Men Maria, jeg må lige tilføje, nej der er ikke flere varianter af chokolade på DEN måde, det er rigtigt at der er lyse og mørke, men en lys chokolade må stadig ikke have maske, eller hvid underuld...eller en lyserød næse i traditionel forstand...
Standarden for en chokolade ilder siger:

Særfarve chokolade:

ved chokolade er underulden caramelfarvet, næsen må ikke være lyserød, chocolade ildere må ikke have maske kun snuden må have lidt hvidt om næsen, man opdeler chokoladeildere i lys og mørk

http://ferretmania.de/

under farve,,,

SÅ kan i selv bedømme om jeres dyr er chokolade eller ej.....hvis det er så vigtigt :)

Anne

altså er den definition af chokolade ikke LAVET til malaikas kuld? Nu er det jo tydeligt at en farve der ligner meget er opstået i forskellige nuancer i sorte linier, som william og Emi, men jeg vil stadig hellere kalde dem chokolade end pastel, da det lidt er et overgreb efter min mening på pastelfarven at begynde at putte de her ret specielle "pasteller" fra sorte linier ind i pastelbåsen. Så kan tyskerne mene hvad de vil og det er så min mening.

Sølvsten

Ej ej ej hvor er hun dog dejlig. Tillykke med hende!!!!

Bawa

Nu har der været lidt af en diskussion omkring Emi's farve. Om hun er chokolade eller pastel.
For mig er det sådan set ligegyldigt, for jeg elsker hende præcis som hun er :fnis: Hun er en fantastisk pige <3

Hun er vokset meget siden hun kom hertil :P Både i størrelse og personlighed!
Hun har også fået mere farve på kroppen. Godt nok tager blitzen en del af det (damn you, blitz!)




Det nederste er meget sløret, det ved jeg godt. Men det viser hendes farve så fint :D

Black Diamond

Hvor er hun dog sød. Hun er godt nok blevet mørk :S Mere mørk end William var.. Hold da op.
Hvor er hun smuk <3 <3

Bawa

Citat fra: Black Diamond Dato  4. Juni 2010, kl. 16:34
Hvor er hun dog sød. Hun er godt nok blevet mørk :S Mere mørk end William var.. Hold da op.
Hvor er hun smuk <3 <3
Tusind tak :D <3 .. Ja hun er blevet dejlig i farven.
(Ikke at hun ikke var det før, haha) ..
William var satme også smuk <3

Black Diamond

Ja det var han :) Håber vi er heldige at hans børn får samme anlæk med farven. Det kunne være dejligt.

Cille


PiaLyng

hun er bare super smuk :$

Lena og Peter

smukke smukke tøs... :love: