Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Alle vores skønne bamser

Startet af Dark Crystal, 7. Juli 2010, kl. 19:56

Dark Crystal


Det har taget næsten en hel dag og ca 500 billeder, men der er også 9 dyr jeg skulle havde billeder af, får at kunne vise dem alle sammen i en tråd.

Det lykkes nu at få nogle nogenlunde billeder af dem alle. Og jeg vil så lige vise dem alle sammen her.

De kære voksne.

Vores dejlige Tjalfe dreng.





Emma som er ved at få lidt figur igen.Og i sommerpels. Nede på 1100g igen, men har en kedelig pels for tiden.

Mor logger med godbidder..




Felina, som faktisk ligner Emma mere og mere.. Hmm eller omvendt.. I alt fald. Er de svært at kende forskel på når de er ude.





Fnug som har nydt solen og taget solbad hele dagen.





Og så de små..

Først Ramses. Som er en krudt ugle uden lige. Ikke så nem at tage billeder af, for han kan ikke lide blizen, så jeg kan næsten ikke få nogle billeder af ham uden at han bliver bange for den.

Men, fik dog et par stykker.





Angel som er totalt mor syg og faktisk har været klæbet til sin mor hele dagen. Så det blev kun til ét enkelt af hende..



Så er der vores fjolle pige Emily. Den kære og mest livlige ilder jeg nogensinde har mødt. Hun er så festlig og vil ikke kæle med andre end mooooar.. Hun hopper rundt hele dagen og er nok den gladeste pige jeg har mødt ever..





Micko, den lille hårbolle. Som evigt skal konkurrerer med Emily om hvem der er stærkes, og lege rigtig dreng. Han er dog også en meget kærlig og tillidsfuld og glad dreng. Helt igennem min lille guldklump. (nu er han jo også en drømme ilder for mig.. )







Og så vores lille Shiva. Hun er helt igennem vores lille engel. Så blid så blid. Nemmere hvalp findes ikke. Hun er sød og kærlig. Vil helst nusse hele dagen. Vi er begge to (mig og manden) faldet pladask for hendes utrolige sind. Hun er bare så dejlig.. Suk...



Robert sidder stolt med sin lille pige.




Så det var hvad der kom ud af det i dag.



Ferretmania

Sikke nogen skønne bamser og dejlige billeder ...kan især godt lide Ramses :)

Line

Fine billeder, morsomt at I har valgt netop det navn til silver pigen :)

Sølvsten


Julbert

Ejjjjjj hvor nogle gode og dejlige billeder! Alle sammen er jo virikelig skønne :)