Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

salg af bur

Startet af cmkh, 18. Juli 2010, kl. 18:50

cmkh

Stå og skal af med et bur det er et Ilder / Chinchillabur 83x57x158 cm...
det er fra starten af 2010
Sægler det for 1000kr...

Here er et link af buret
http://www.kirstensdyrebutik.dk/index.php?id=24&cid=47&mid=583

Kristine

Hej jeg kunne godt være interesset i dit bur :) For skal snart have 1 til fritte og så skal jeg have et større bur..
Har versionen af det i lidt mindre.. men så kunne jeg muligvis sætte det sammen så det blev endnu større :)

Følger der nogen ting med til buret?

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

NannaMB

Det er et rigtig lækkert bur. Har selv sådan et. Rigtig fin kvalitet.. ;)

Kristine

Det lyder lækkert :) Vil rigtig gerne have han kan have et stort bur han kan kravle i når jeg ikke er hjemme og det skal også være større nu når der skal være 2 små banditter i huset :) Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

NannaMB

Hehe ja.
Mine ildere har ihvertfald fået nytte af det.

Kristine

Det kan sagtens bruges til 2 ildere ikke? Bare når man ikke er hjemme ? :) Har også versionen af det i lidt mindre.. så kunne man eventuelt bare sætte det sammen.. Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

NannaMB

Jo det er fint til 2 ildere. ;) helt fint faktisk.

Kristine

Ah det lyder rigtig godt! :)
Jamen så håber jeg at Cmkh svarer om buret stadig er ledigt :) Hehe

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Anne

Citat fra: NannaMB Dato 28. Juli 2010, kl. 18:37
Det er et rigtig lækkert bur. Har selv sådan et. Rigtig fin kvalitet.. ;)

jeg har også 2 som jeg er glad for som udstillings og feriebure. Jeg vil dog sige at jeg synes plastikken knækker lidt nemt, eller også er jeg for voldelig :P Men buret kan klappes sammen hvilket gør det genialt til f.eks. udstilling eller ekstrabur!

Kristine

Hahaha.. det lyder lidt voldeligt :P Ja det er skide smart at man kan klappe det sammen! Så kan man jo have det med steder hen :) Det er jo skønt!
Håber bare det stadig er til salg.. hehe :)
For det bur jeg har er ikke nok til 2 ildere.. kun hvis de skulle sove der inde.. altså der er plads.. men synes det er lidt trængt

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Anne

Jeg vil så sige at de ikke har de store udfoldelsesmuligheder i det bur, så jeg ville ikke bruge det som deres base, men jeg tror egentlig at Cms lavede nogle plader eller et eller andet til for at løse det problem? Kan jo være det følger med?

Kristine

Det er også bare til når jeg skal sove og hvis de larmer for meget.. eller hvis jeg ikke er hjemme.. og til at stille kattebakken inde når de går rundt :) Vil helst have de går så meget rundt som muligt.. og det er kun sjældent at Laban er i buret faktisk.. det er kun hvis han chikanerer mig for meget når jeg sover når jeg skal tidligt op, men så kommer han også ud lige når jeg vågner.. så det er kun 4 timer ca.. nogle gange slet ikke

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Anne

jeg ville anbefale at du fik en kattebakke udne for burte også når du vælger det bur. For de skal kravle ind i det og kan ikke abre lige skynde sig ind hvis de skal lave, så jeg kunne forestille mig at de måske ikke gad hvis de trængte virkelig meget. Men det kan man selvfølgelig prøve sig frem med.

Kristine

Har kattebakke i hvert rum og også inde i buret :) Ikke KUN i buret.. og han plejer som regel at gå ind i buret, hvilket er skønt ;b

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine