Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Udstillingsbur, transporttaske o.a. til salg

Startet af Annika, 19. Juli 2010, kl. 10:29

Annika

Hej alle,

da mine dejlige drenge har fået nyt dejligt hjem, så har jeg et par ting, jeg gerne vil sælge.

Først og fremmest et ubrugt udstillingsbur, der kun er brugt i 5-10 min herhjemme. Købte det, da jeg skulle have det med til DIF, men det kom ikke med pga. pladsmangel.
Pris: 300
Måler: b x d = 80 cm x 45 cm (cirka!)



Og denne transporttaske http://www.kirstensdyrebutik.dk/index.php?id=24&cid=41&mid=1090
Kom med et bud.

Så har jeg desuden to bøger: "Ferrets for dummies" og "traning your pet ferret". 50 kroner stykker eller begge to for 75  :)

Desuden har jeg en omgang kattegrus Ever Clean extra strenght 6 kg, som bare kan afhentes hjemme hos mig...


AlisVolatPropiis

Jeg ku godt være meget interesseret i bøgerne :D dem begge :)

FerretParadise

#2
Øv du var hurtigere end mig Trine. Ærgeligt. :lol:
Ann Hillerslev.

Annika

Hehe, ja, jeg har lige lovet dem til Trine. Men så kan det være, at Trine er sød og låner dig den ene, Ann ;)

AlisVolatPropiis

Åh sorry Ann men du må ALTID låne...de bøger der kunne jeg bare ikke lade min lille næse gå forbi  :-$

FerretParadise

Mange tak Trine, jeg vil meget gerne låne dem, de kunne være sjove at læse lidt i. :lol: :)
Ann Hillerslev.

mette11

CitatJeg ku godt være meget interesseret i bøgerne :D dem begge :)
Trine du har ikke nogen penge!!! Jeg vil have dem!!!! Ej må jeg så låne dem efter Ann??

AlisVolatPropiis

Mette jeg har lavet en aftale om at købe dem til den første ;) og selvfølgelig må du det :)

mette11

Helt ok...jeg skal bare brokke mig, fordi jeg er misundelig!!! Og mange tak...

AlisVolatPropiis

Så lidt da :D og ja det er skisme ja det var ikke til at stå for :D

Annika

Ingen der vil have gratis kattegrus? ellers bliver det smidt ud :)

Tendzin

hejsa sådan en transporttaske der... kan den sendes? bor helt ovre i det mørke, men ønsker mig sådan en taske, da det er så besværligt med et stort plastik monster i bussen, når jeg skal til dr. dyr. vil gerne byde 100 kr og så portoen betaler jeg oveni, hvis tasken er i god stand :)

heike

hey... jeg kunne godt være interisseret i buret...   :)

Annika

Heike: Jamen du er meget velkommen til at komme forbi og kigge på det.. :) bor på Amager.

Tendzin: ja, den kan godt sendes,men skriv lige en pb...

Annika

Jeg prøver lige igen med udstillingsbordet. Da jeg skal til at flytte og jeg ikke længere har brug for det, skal jeg bare af med det. SÅ det går til højeste bud ellers kan det findes i en affaldscontainer på mit kollegie inden længe :-)