Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Vis mig din Silver

Startet af AlisVolatPropiis, 20. Juli 2010, kl. 12:57

AlisVolatPropiis

Her er min wannabee silvertøs Aisha -med Mitt (hvide poter) og BiB (hvid markering på brystet) -samlet kaldes det tomte (hun sættes i "Andre farver" da hun aldrig helt ved hvilken farve hun vil have, men her på dette billede kan hun repræsentere en silver)



Julie


Amazing Ferret

Jeg har 5 silvere i forskellige nuancer

Peanut(næsten DEW) på 4 år


Izzy på 5 år


Velcro på 2 år


Zaccai Eli på 1 år


Bambi på 9 uger - angora

Barky

Zallie - 5 år



Kida - 1 år
Bla bla bla.... Hilsen Julia

HannaM

En silver har jag bestämt! Alinda


Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Dark Crystal


NemoToft


lille_thor

nårh vor er de fine. håber jeg får en silver hvalp til sommer    ;)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Selina

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 20. Juli 2010, kl. 12:57
Her er min wannabee silvertøs Aisha -med Mitt (hvide poter) og BiB (hvid markering på brystet) -samlet kaldes det tomte (hun sættes i "Andre farver" da hun aldrig helt ved hvilken farve hun vil have, men her på dette billede kan hun repræsentere en silver)



?? får hun brune hår da? :P for ja nu er jeg ikke den bedste i farverne men jeg ville da helt sikkert kalde hende silver hvis jeg så hende :)

Anne

Aisha lever desværre ikke mere. Hun var født standard men blev silver med årene, tit lå hun på grænsen mellem  de 2, så man ikke kunne sige at hun var helt det ene eller andet, sådan er der en del der bliver.

Selina

Citat fra: Anne Dato 28. December 2010, kl. 12:20
Aisha lever desværre ikke mere. Hun var født standard men blev silver med årene, tit lå hun på grænsen mellem  de 2, så man ikke kunne sige at hun var helt det ene eller andet, sådan er der en del der bliver.

Det er jeg ked af at høre, hun er ellers super smuk <3

.. kan en silver godt være panda? sys min hvalp ligner en silver panda på nær at han har 3 små grå pletter på hoved??

Anne

en silver kan godt være panda, men hvis han har 3 små grå pletter på hovede så er han harlekin i stedet.

Selina

Citat fra: Anne Dato 29. December 2010, kl. 12:24
en silver kan godt være panda, men hvis han har 3 små grå pletter på hovede så er han harlekin i stedet.

okay så harlekin er bare en dårlig panda eller? :)

Line

Det er to forskellige slags aftegn