Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

En forskrækkelse og et godt grin!

Startet af Anne, 31. Juli 2010, kl. 18:58

Anne

Christel: det er Meep Meep, en lille pastelpige jeg har hentet i holland. Hun er jagtilder og det er meningen at hun skal have et kuld om to år, hvis både hun og linien udvikler sig som forventet.

Og så er hun bare en sød lille krudtugle. Der er intet ondt i hende, men hun markerer en del fordi hun simplelthen hele tiden tror alt er en leg.

Sølvsten

Jamen for pokker da Til lykke med hende.

Hun ser jo helt vidunderlig ud.

Anne

det er hun nu også. HUn er altså pænere uden toiletrullen på :P

lussingen

Åhhh det er verdensklasse det billede :fnis:
Jeg har været på kræmmermarked hele dagen og er godt brugt i både krop og hovede, og sad egentlig bare og hang lidt, men for søren da et godt grin jeg nu har fået mig :fnis: Tak for det :)

Og tillykke med hende forøvrigt. Hvor ser hun bare fin ud (det af hende man kan se for toiletrullen :lol:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_jill

haha, hvor er det griner. Penny lavede den samme som hvalp, hun sad bare fast med hovedet og kunne ikke komme fri.

Fuske

hahahaha se DET er et klassebillede men jo forstår godt din skræk til at starte ned
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Anne

Citat fra: lille_jill Dato  1. August 2010, kl. 22:24
haha, hvor er det griner. Penny lavede den samme som hvalp, hun sad bare fast med hovedet og kunne ikke komme fri.

Det gjorde my også. Jeg tror faktisk jeg har et gammelt billede af det et sted også

Eliza

åh hvor føler jeg mig dum når jeg sidder her helt alene og griner højt  :lol: Hvor er hun kær..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A.C

for dælen hvor er det griner!! jeg er flad af grin :lol:

Cille

Det så det man kalder for et ilder-korset :lol:

Tendzin

ej denne post fik mig til at grine :D hvor ser det skægt ud og hvor havde jeg været flad, hvis lizzie kom drønende, med sådan et fint korset :D hun kunne jo designe fine ting for victorias secrets :D

Anne

Som skrevet i den første post så er hun ALT for ung til den slags! Måske når hun bliver voksen, så kan vi snakke om det

mette11


NannaMB

Aj hvor griner. Har da aldrig set noget ligende haha. Hvor er det da bare sødt.