Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Vild leg?

Startet af Kristine, 1. August 2010, kl. 12:15

Charlotte

Såvidt jeg ved, så skal de bedøves for at kunne få udført den høretest. Det er lidt overdrevet at bedøve et dyr som ikke virker til at være døv for at få det tjekket.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Kristine

Enig :)
OG er næsten også 100 på at hun ikke er døv.. for hun reagerer på kysse lyde og når jeg har tabt min telefon og væltet en sodavands flaske :)
Tror bare det er fordi hun havde travlt i starten med at se sit nye hjem an og hun var van til andre lyde at hun ikke reagerede.. og hun er jo også ret sky, så nok også derfor :) Men er næsten helt 100 på at hun er hørende ;) Hvilket er skønt

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Charlotte

Smadder godt at du nu endelig er overbevist om at hun er hørende.  :)

Og god fornøjelse imorgen hos dyrlægen. Husk lige at sikre dig at det er den "rigtige" vaccine de får inden de får den. Jeg kan ikke huske hvad den hedder. Det er der helt sikkert en anden der lige kan?  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Kristine

Er næsten helt 100% :)
For da jeg væltede en sodavands flaske på gulvet der var bag hende og hun var omkring 2m væk, der reagerede hun og løb bag kommoden :)
Ja self, de skal ikke sprøjtes med noget forkert.. Men jeg ved ikke lige hvad det hedder, så ja.. nogen der lige kan navnet på det? :)

Laban skal vaccineres nu han er 12-13 uger, sådan noget der varer et år.. og Sabine skal vaccineres som 8 uger og så igen om en måned.. det er vel ikke det samme som de skal have

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

FerretParadise

Vaccinen hedder Febrivac Dist.
Hvis jeg var dig, ville jeg vente med at vaccinerer Sabine til hun er 10 uger, så behøver hun kun den ene, og skal først revaccinerers 1 år efter.

Det med den høretest der blev lavet på KVL for et par år siden, var en af mine vennes afgangs eksamen. De havde lånt aparaturet på Rigshostptalet, så det er ikke noget de normalt kan lave. Ja vores dyr fik en let besøvelse, og blev så testet.
Jeg vil så sige, at din ilder kan ha reagerer på dunket i gulvet, da du væltede flasken. ;) Så det er ikke et sikkert tegn på, at den kan høre.
Ann Hillerslev.