Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mink net

Startet af Eliza, 2. August 2010, kl. 14:19

Eliza

Vi vil meget gerne købe noget mink net til at ildersikre vores vinduer, men har kun kunne finde det i 25 meter, men skal jo slet ikke bruge så meget.
Ville høre om der er nogle af jer der måske også kunne bruge nogle meter for så kunne i købe det af mig til samme pris som jeg giver pr meter selv?
Mener det var omkring 1000 kr så 40 kr pr meter..

Hvis nogen kender et sted det kan købes i mindre stykker vil jeg da meget gerne høre det?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Det er muligt at vi har noget liggende...jeg sender Jonas op på loftet og kigge senere i dag...hvor meget skal du bruge??

Jeg kender ikke noget sted man kan købe det i mindre mængder desværre. Vi købte vist også en rulle med 25m...

mette11

Vi har 1-2m. liggende hvis du er interesseret...det er rigtigt tykt (det tykkeste jeg kunne opdrive i miles omkreds og er Mallow-sikkert!)

Eliza

Tak mette hvor er du sød.. Jeg skal bare desværre bruge omkring 7-8 meter så det rækker ikke så langt  :(

Hvor bredt er det ca?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Det er 1m. bredt. Jeg har købt det her: http://dyreriget.dk/bure-volierer-huse-21/hegn-net-stolper-144/
De har ikke længere det som jeg købte, men de har måske noget som du kan bruge? De skriver at de har det i flere rullestørrelser! Jeg mener at jeg gav omkring 8-900kr. for det jeg købte (men det var også en rulle med 25m.)

Eliza

Det kan godt være det bare er mig, men synes ikke jeg kan se mink net på den side..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

De kalder det volierenet. Man skal bruge det tykkeste man kan få af det. Jeg tror at det som hedder 1,2mm er ret godt. Mit er lidt tykkere, men jeg tror at 1,2mm. er tykt nok, så længe det er af god kvalitet. Jeg ved desværre ikke hvor man kan få noget som er tykkere...
Hønsenet er fex. kun 0,5mm tykt.

Eliza

Tak for hjælpen mette, må jo lige se på det
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KittAnderson

Jeg skal bygge udendørs volier her i midten af denne her måned/starten af næste.
Og hvis man kun kan købe i 25m'ers ruller, kommer vi jo til at have noget i overskud.
Så vi kan godt finde ud af at du kan få noget af det :)
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Eliza

Det ville da være super dejligt  :) Jeg har ikke selv kunne finde det i andet end en 25 meter rulle.. Hvornår regner du med at købe det?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KittAnderson

Men vi skal til at de på det nu her. Hvor henne vi kan få det billigst osv (:
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.