Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Shampoo, halsbånd, transporttaske og klikker

Startet af Anne, 7. August 2010, kl. 20:56

Anne

Jeg er ved at rydde ud i nogle af alle vores ting, og fandt dette som jeg gerne vil af med:

250 ml Shampoo fra chrisco med balsam i. Der er brugt af den en enkelt gang til 2 ildere. Mener den har kostet 36 kr fra ny. Sælges for 10 kr

250 ml Seboderm specialshampoo uden sæbe, til tør og sart hud. Købt som skælshampoo, men jeg har aldrig fået den brugt. Den er altså helt ny. Dog står der at den kan holde til september 2010, men jeg tror nu ikke der sker noget ved at den bliver brugt en måned eller 2 efter det. Den kostede 105 kr fra ny ved dyrlægen. Sælges for 30 kr.

125 ml shampoo lavet til ildere. Med vanilieduft. Uåbnet. 30 kr.



Mønstret killingehalsbånd. Ubrugt. Kan passe en stor han, eller klippes til og passe en lille tæve. 15 kr



Sort ilderhanlsbånd fra Marshall med en bjælde i. Ubrugt. 15 kr.


Transporttaske, brugt få gange. Tasken kan åbnes helt i den ene side og halvt i den anden, og kan åbnes i midten. Har en karabinhage indeni og en bund der kan tages ud. Har en lomme i siden. Siderne er stivede og i hver ende sidder en stiver som kan tages ud så tasken kan klappes helt sammen. Stiverne klikkes fast når tasken skal bruges. har en skulderrem og to mindre remme som kan klikkes sammen til et behageligt håndtag.
Har beholder til drikkeflaske på siden. 50 kr



Klikker fra dyrenes beskyttelse.
Jeg vil ikke tage penge for den da jeg selv har fået den gratis, men jeg gider heller ikke sende den for sig selv og have det besvær med den, så derfor kan den medsendes gratis ved køb af nogle af de andre ting. Først til mølle hvis der er flere der køber noget, for jeg har altså kun den ene.



Alle tingene sammen

mo-cheri


Shamua

Kan tasken rumme 3 ildere? For så vil jeg gerne købe den. (mikka venus pepsi størrelse)

Vh. Marianne

Anne

den måler 40x30x30 ca. Den er jo rund i det så det er svært at sige helt præcist

Shamua

Okay, så tror jeg den er for lille til 3 desværre, så springer over.. Den er ellers smart :P

Vh. Marianne

Anne

Ja den er ret smart. Der kan sagtens være 3 tæver i, hvis man bare skal en kort tur.

Shamua

Det er mere sådan en til udstilling jeg mangler. Når man skal langt. ;)

Vh. Marianne

Anne

Hvorfor køber du ikke en transportkasse så, altså af plastik? Jeg tror nu godt den her kan holde til en længere tur, men jeg ville aldrig bruge en stoftaske til en rejse på over en time.

cmkh

vis du stadig har den transport taske vil jeg garne købe den

Shamua

Citat fra: Anne Dato  7. August 2010, kl. 23:49
Hvorfor køber du ikke en transportkasse så, altså af plastik? Jeg tror nu godt den her kan holde til en længere tur, men jeg ville aldrig bruge en stoftaske til en rejse på over en time.

Gør jeg også, skal bare lige tage mig sammen.. skal jo først bruge den til november :P

Vh. Marianne

Anne

Citat fra: cmkh Dato  7. August 2010, kl. 23:51
vis du stadig har den transport taske vil jeg garne købe den


Det har jeg. Så går ud fra den kan betegnes som solgt. Skal du have noget af det andet eller kun tasken?
Jeg kan nok komme forbi med den en dag så du slipper for porto, du bor stadig samme sted?

cmkh

Citat fra: Anne Dato  8. August 2010, kl. 00:29
Citat fra: cmkh Dato  7. August 2010, kl. 23:51
vis du stadig har den transport taske vil jeg garne købe den


Det har jeg. Så går ud fra den kan betegnes som solgt. Skal du have noget af det andet eller kun tasken?
Jeg kan nok komme forbi med den en dag så du slipper for porto, du bor stadig samme sted?

Kun tasken tak... og du er altid velkommen... jeg bor det samme sted

Lea

125 ml shampoo lavet til ildere. Med vanilieduft. Uåbnet. 30 kr.


Portoen på den ?
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne

#13
tak tak. Jamen det bliver nok bare et super hurtigt smut forbi. Skal nemlig ikke til skive sådan lige de næste dage, men skal til herning på tirsdag aften, og hjem til thisted søndagen efter, så det bliver nok bare lige et hurtigt smut ind med tasken en af de dage.

Lea, den vejer vel 200 gram max, og så med en kuvert går jeg ud fra den vejer under 250. Så kommer det an på hvordan du vil have den sendt.

jeg kan godt pakke den og veje den hvis det er interesseret i det?

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3