Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Shampoo, halsbånd, transporttaske og klikker

Startet af Anne, 7. August 2010, kl. 20:56

AnneME

hvad skal du have for den speciel shampoo? :) med porto osv :)

Anne

Den fra dyrlægen? 30 kr. Hvis du da bor inde i herning by. Skal alligevel dertil på onsdag så kan godt komme forbi med den.

AnneME

bor i ikast, ca 7-10 km fra herning. men vi kan godt mødes i herning. hvad klok er du her?

Anne

Det ved jeg ikke endnu, men vi kan lige snakke sammen. Kører dertil tirsdag aften, men skal til dyrlægen derinde onsdag eftermiddag og regner med at blive i snejbjerg til fredag, så mon ikke vi finder et tidspunkt :)

cmkh

Citat fra: Anne Dato  8. August 2010, kl. 19:46
tak tak. Jamen det bliver nok bare et super hurtigt smut forbi. Skal nemlig ikke til skive sådan lige de næste dage, men skal til herning på tirsdag aften, og hjem til thisted søndagen efter, så det bliver nok bare lige et hurtigt smut ind med tasken en af de dage.

Så skal det helst værer Søndag, da jeg arbejder arbejde aften

AnneME

jo da :)

mit nummer er 27522303 så har du det i hvert fald

Anne

Claus: søndagen bliver også om aftenen. Vi kan enten stille det udenfor din dør (eller hænge det iu en pose på dit håndtag?) eller vi kan udsætte det til næste gang vi skal til skive. Der er nok ikke så længe igen til. Vi skal også til herning sidst i måneden hvor vi kan køre over.

AnneME: super, skal jeg betragte specialshampooen som solgt?

Lea: det vejer 175 gram med kuvert så det vil sige 22 kr som b post og 24 kr som normal post.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

Anne


Lea

ok kan jeg da godt være interesseret i skriv pb med dine oplysninger.
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

AnneME


cmkh

Citat fra: Anne Dato  8. August 2010, kl. 20:09
Claus: søndagen bliver også om aftenen. Vi kan enten stille det udenfor din dør (eller hænge det iu en pose på dit håndtag?) eller vi kan udsætte det til næste gang vi skal til skive. Der er nok ikke så længe igen til. Vi skal også til herning sidst i måneden hvor vi kan køre over.


Der er jeg hjemme om aften skal frøst arbejde mandag aften

Anne

lea, kan være eller er? Skal jeg betragte den som solgt? Du får lige en pm om lidt, er lige ved at lægge nogle billeder op et sted

Lea

jeg er .. ellers skrev jeg ikke skriv pb (:
Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

mo-cheri

er meget interesseret i det sorte halsbånd. men hvad vil det koste at sende det??