Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Så blev det nye hus færdigt og indviet...

Startet af mette11, 10. August 2010, kl. 11:34

mette11

Vi "kom til" at købe det her hus http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/spielhaeuschen/158606  men for at det skulle passe til resten i ildergården, måtte det jo males...nu er det så endelig færdigt og taget i brug...











Og som den lille charmetrold Sigi nu engang er, så skulle hun da lige lægge en lort foran det nye pæne hus... :S

mette11


Sølvsten

Hvor er det flot!

Vores er uden det øverste tag og ikke malet øv dumme madmor

Hilsen Ballerup ilderne

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Anne

HVor er det bare flot! Jeg er sikker på at mine (og ammis) hvalpe glæder sig til at komme og ædelægge det :P

Peewit

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

mette11

Mange tak... :) Men jeg tror egentligt at ilderne er ligeglade med om det er malet eller ej...de har ikke kommenterer farven!

Anne; de skal aldeles ikke komme og ødelægge noget!!! Det er jo tysk kvalitet (måske - det er i hvert fald købt fra Tyskland) og det kan en flok hollændere og en svensker-tøs ikke lige ødelægge (og hvis de gør, så er de selv ude om at de ikke får lov til at lege derude mere HA)

Anne

Ej det er jo bare små hvalpe. De kan ikke gøre for at de måske ødelægger noget. Og hvis de gør, så er det helt sikkert Honda, så sender du bare regningen til Ammi :lol:

mette11

Citatså er det helt sikkert Honda, så sender du bare regningen til Ammi
Eller tager ham som gidsel!!  :D
Ej de ødelægger heller ikke noget her...og hvis de gør, så får Jonas skylden for ikke at have passet dem godt nok!! Og som straf, skal vi have en ilder mere, så han kan øve sig!!  :P

AlisVolatPropiis

haha :D

Og hvor er det bare blevet godt....spero siger ham og sigi og mallow skal lege romeo og julie med balcon'en....så håber jeg fandme han ikke synger falskt o.O

mette11

Jeg vidste ikke at Spero kunne synge!!! Det glæder jeg mig til at høre...

AlisVolatPropiis

Oiiiiiiiiiijjjjjjjhhhhhhhhhhh MjaaaahaaaalloooooSjiiiihiiiiiigiiiiiiiMiiiiiiiiooooooh....vhiiiiii gjååååååhhh i biiiiiihooooo, orgghhhh sjeeeeeeh rekkllaaaaaahhaaamerr...med nøøøøøøøøøgghneeee dhaaaaamer.....

cibatuchsi


mette11

Trine: du er sgu gak i låget!!  :fnis: Spero må kun komme på besøg i fremtiden når naboerne ikke er hjemme, for godt nok er de nogle søde tålmodige mennesker, men jeg tror alligevel at der er grænser!!  ;)

Daisy: mange tak!

Barky

Og vinderen af konkurrencen = "mest forkælede ildere" går til METTE11!!! Hahahaha!!

Jeg glæder mig til at lege gemmeleg med ilderbasserne i løbegården igen og derved indvie det nye hus rigtigt. :P
Bla bla bla.... Hilsen Julia