Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lækkert hjemmelavet bur til salg!

Startet af Tjalfe, 23. August 2010, kl. 11:34

Tjalfe

Da jeg har lavet et nyt større bur, sælger jeg mit "gamle" bur.

Det er kun 3mdr. gammelt og er lavet ud af en sort silvan rumdeler.
Buret fejler intet og man kan male lågerne i en anden farve hvis man har lyst  :dans:
Hullerne fra rum til rum kan også gøres større - altså er der masser af muligheder for at ændre buret efter ens/ilderens smag  :P
Bagpladen er beklædt med lys voksdug og det er "hylderne" også, det medfølger en ekstra firkant dug, hvis en af de andre skulle blive kradset for meget i, og ellers kan den samme voksdug købes i Jysk  ;)

Prisforslag 600kr.

i øvrigt kan det ikke skilles ad, men det er stabilt så det kan nemt tranporteres i bil(med åben bagsmæk) og to par stærke arme til at løfte/bære....Mod ekstra betaling kan jeg nok også finde ud af at komme ud med det til jer.

Hilsen Sofie  :)

PS. Jeg kan maile billeder af buret, eller hvis der er nogen som kan hjælpe mig med at sætte dem ind kan jeg sende billederne direkte på mail til den person. Jeg er nemlig en nød til at finde ud af det med billeder herinde  :-$

KariN

#1
du kan sende billederne til

tuttelas@hotmail.com

Så skal jeg nok lægge dem ind for dig :)

Og ellers er der en ret god vejledning til hvordan man uploader billeder her på forummet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Tjalfe

Citat fra: KariN Dato 23. August 2010, kl. 13:14
du kan sende billederne til

tuttelas@hotmail.com

Så skal jeg nok lægge dem ind for dig :)

Og ellers er der en ret god vejledning til hvordan man uploader billeder her på forummet :)

Tusind tak...sender billederne om 2 sek.  :D

KariN

Det var så lidt :) Min computer på arbejdet ville ikke lige lystre så derfor kommer de først på nu :)







Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AnneME

træls vi ingen bil har :( og tror ik det går i toget :(