Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min allerførste ilder

Startet af Amazing Ferret, 28. August 2010, kl. 17:33

Amazing Ferret

Jeg har endelig fået mig en scanner og så syntes jeg lige jeg ville vise min allerførste ilderdreng frem

I 2002 fik min søster's underbo en ilder og jeg syntes simpelthen at han var så bedårende at jeg bare måtte eje sådan en. Han havde købt den hos Ferpfarm. Derefter tog min søster og jeg op til Ferpfarm får at se på hvalpe.
Jeg endte med at købe en hvalp på ca 12 uger - en dejlig vildtfarvet m. blaze som blev døbt BomBom.

Og jeg vil godt indrømme at jeg fik min første ilder på de forkerte grundlag. Jeg anede intet om ildere, andet end hvad min søster's underbo fortalte.
Det endte med at jeg kun havde BomBom i ca 6 uger fordi jeg simpelthen ikke havde styr nok på opdragelse. BomBom bed som bare fanden og til sidst fik min søster's underbo ham. Han brugte hans egen Gizmo til jagt og det skulle BomBom så også bruges til.

Året efter fik jeg at vide at Gizmo og BomBom var flyttet til Knuthenborg Safaripark og bo i et stort anlæg - men desværre kort tid efter døde de begge pga hvalpesyge. Dengang vidste man vist ikke noget om vacciner eller også var de bare ligeglade  :(

Nå, men her er et par ret dårlige billeder af ham  :fnis:




Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Mustela

Hvor ser han fin ud :) Ærgeligt at de begge fik hvalpesyge  :(

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior