Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Skabsbur

Startet af Anne, 9. September 2010, kl. 14:16

Anne

Da vi skal flytte og ilderne får nyt værelse, samt jeg har fået et bur af en veninde, har jeg ikke brug for skabsburet mere.

Det er et bur bygget i 2006 som har tjent mig godt, men som derfor også er meget slidt.
Det er ret sørgmodigt at skulle af med det, så derfor har jeg også besluttet at hvis ingen er interesserede, så gemmer jeg det hjemme hos mine forældre, og renolverer det næste år til sommer. jeg er nemlig ikke i tvivl om at buret igen kan blive lækkert, med en kærlig hånd, noget maling og en gang lak.

Buret skal ses som et håndværkertilbud, for nogen der ønsker et fundament for at få et fedt bur, for som sagt, det er slidt.

jeg forventer selvfølgelig ikke alverden for det, men slipper det heller ikke helt gratis da jeg som sagt overvejer at lave det pænt igen næste år.

Men er der nogen med interesse så giv et bud, også hvis i har noget i vil bytte med.


Buret er som sagt et skab som er bygget om. Det har etager som kan tages ud (undtagen den over skuffen). På billederne er etagen hvor kurven hænger taget ud, men den følger med. det gør kurven til gengæld ikke.

Her er billeder der viser slid og fejl





















(pletten her er fordi jeg lige har vasket det, så det er bare vand)






En krog til nøgler


Cdholdere, bliver pillet af så der kommer huller fra skruerne



Som sagt, jeg forventer absolut ikke at få ret meget for det, men hvis der sidder noget og tænker at de kan få noget fedt ud af det så giv et bud,







dejligste

Hvad er målene på det??
Øøh og hvad havde du tænkt dig i pris?? :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

AnneME

kan du fragte det vis du skal besøge dine forældre en dag? :)

vil gerne købe det til nogle penge vis du kun  :dans:

Anne

AnneME: jeg skal i hvert fald låne en trailer så og hvis jeg skal fragte det vil jeg gerne have nogle penge for fragt, men det kan nok godt lade sig gøre.

Dejligste: 97x50x174

jeg har ingen idé om hvad jeg vil have for det
Det har stor affektionsværdi men jeg er ikke blind for at det er mega slidt

AnneME

ok :) det skal du nok få så, vis det er. der er nemlig ik anhængertræk på min fars bil

Anne

jeg er også nødt til at have det kørt i mine forældres bil hvis det er, og den er dyr i diesel, vores egen er noget mere økonomisk, men uden anhængertræk (og traileren står i herning, buret i thisted). men tænk over det og send evt bud på pb, så kan vi snakke fragt hvis det er.

AnneME

ok, så tænker vi over det

Anne

Buret er stadig til salg. Inden længe bliver det skilt ad og kørt til herning, hvor det kommer til at stå hos mine forældre. hvis nogen kommer i tanke om at de er interesserede så har jeg det stadig, men så står det bare der. Det er dog i thisted en uges tid endnu i hvert fald, men jeg bruger det ikke mere.

AnneME

Citat fra: Anne Dato 19. September 2010, kl. 22:06
Buret er stadig til salg. Inden længe bliver det skilt ad og kørt til herning, hvor det kommer til at stå hos mine forældre. hvis nogen kommer i tanke om at de er interesserede så har jeg det stadig, men så står det bare der. Det er dog i thisted en uges tid endnu i hvert fald, men jeg bruger det ikke mere.

bare det stadig kan samles? :)

Anne

ja vi har ikek ligefrem planer om at gå amok med en økse på det :P selvfølgelig kan det samles!

AnneME

okay hehe :) hvad er mindst prisen?  :P

AnneME

tror da ik vores hvalpe kan komme op igennem de huler? vi skal vel have stier :)

Anne

jeg har haft rør i det, almindelige tørretumblerrør fra silvan som har fungeret som stier. jeg har ikke sat nogen pris på, du må give et bud, gerne på pb.

ZyferMarcail

åhhh anne det ser også fint ud men er helt i tvivl om jeg har plads til det =)

Anne

Det fylder da næsten ingenting :P Pladsen går jo opaf, så det fylder ikke mere end et almindelig klædeskab (som det jo er).

Men det haster nu heller ikke med at komme af med det, for jeg tror vi kan gøre det rigtigt fedt, og så kan vi jo enten beholde det, eller sælge det (til en anden pris selvfølgelig :P)