Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Skabsbur

Startet af Anne, 9. September 2010, kl. 14:16

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvordan ville du male det? såå vidt jeg kan se er det spånplade med sårn noget plastik ovenpå! det blir da lidt svært at male på uden malingen skaller af?
Er bare nysgerrig da jeg selv havde sårn et skabsbur engang men smed det ud da jeg sys det blev for klamt og meget svært at gøre rent! Og mente ikke man kunne male det, i hvertf ald ikke uden det hurtigt ville skalle...

Anne

Det på kanterne kan slibes af og ellers så skal det vel have en gang med sandpapir før man maler det. Nu er jeg ikke gør det selv ekspert, men jeg er ret sikker på at det godt kan males, jeg vil i hvert fald forsøge.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  4. Oktober 2010, kl. 09:34
Det på kanterne kan slibes af og ellers så skal det vel have en gang med sandpapir før man maler det. Nu er jeg ikke gør det selv ekspert, men jeg er ret sikker på at det godt kan males, jeg vil i hvert fald forsøge.
Okay ja det kan det nok også godt men tro det er et ret stort arbejde for det skal nok slibes en del og så er jeg ret sikker på det skal ha noget specialgrunder eller i hvert fald ekstra  god!
Jeg er heller ikke ekspert men har taget grundforløb som dekorationsmaler og har da lidt praktisk viden..
Jeg vurderede i hvert fald med mit det gamle skabsur at arbejdskraft + materialer ville blive for dyrt/besværligt i forhold til at finde noget nyt!
Men ingen tvivl det er et rigtigt fint skabsbur du har!

Anne

Tja, jeg tror alligevel jeg vil give det et forsøg til sommer.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Anne Dato  4. Oktober 2010, kl. 10:03
Tja, jeg tror alligevel jeg vil give det et forsøg til sommer.
Jep det er også et super fint bur! i hvert fald federe end mit!
Fik faktisk det råd at Fuge i alle kanter og hjørner, med en silikonefuge. 1. Fordi så trænger tis ikke ned i træet så det "svulmer" op og 2. fordi at så gør man alle kanter "runde" så det er nemmere at gøre rent!