Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Ilderværelset

Startet af Anne, 20. September 2010, kl. 11:55

Anne

Sisse: Det tænkte jeg også sa jeg så din tråd, at de er samme farve :)

Pia: Tak :) Nu bor vi jo halvt i Aalborg så du skal da være velkommen til at se hende irl en dag hvis du har lyst. Når vi lige er flyttet lidt mere ind, som det er nu er det kun ildernes værelse der er færdigt

Malene

Det ser da fint ud :D Og dejlige billeder!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne


Barky

Det skal nok blive rigtig godt Anne... :D  Dyrene ser ihvertifald ud til at være glade, så forstår jeg godt at de bider dig når du tager dem med hjem til Thisted. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Julie

Hvor bliver det bare fedt! Som altid dejlige billeder af dine dyr :D

AnneME

hvor er det fedt ! og smukke dyr, hvor gamle er my nu? :) my fordi hun er lille?  :fnis:

Anne

Julia: ja tofta bider mig når vi kommer hjem til thisted, der gider hun ikke være. Lige nu kan jeg høre hun muntrer sig med at grave bakkerne op, og jeg har LIGE gjort det hele rent helt i  bund og skiftet bakker, så skal de da graves op!!! jeg skal have fat i lukkede kattebakker, de er tossedyre, men det er nok nødvendigt med sådan en lille vandal som hende!!

Julie: tak :)

AnneME: Tak :) My er 5 år og et par måneder. Hun er opkaldt efter My fra mumitroldene fordi hun var en lille lort der kunne finde på at bide, så hendes rigtige navn er Lille My. Men hun ER også lille, så på den måde passer det også fint.

AlisVolatPropiis

Kæft et arbejde i har lagt i det... o.O det har dog virkelig betalt sig...det er simpelthen blevet skide fedt anne :D

Og dejligt at se tøserne og pasningshannen :D de er skønne dejlige og smukke som altid :D

AnneME

Citat fra: Anne Dato 20. September 2010, kl. 22:12
AnneME: Tak :) My er 5 år og et par måneder. Hun er opkaldt efter My fra mumitroldene fordi hun var en lille lort der kunne finde på at bide, så hendes rigtige navn er Lille My. Men hun ER også lille, så på den måde passer det også fint.

nårh :)
havde en gang et dværg hamster, der hed my :)

Anne

Trine: tak skal du have :) er også rimligt godt tilfreds, selv om jeg gerne vil have det malet snart. Hader listernes farve og det er dørene og listernei hele lejligheden bare! gaaar.

AnneME: Det er også det bedste navn der findes :D

NemoToft

Hejsa. Hvor der det lækkert ud. Tillykke med den nye lejlighed, Knus Dolly.

Anne

Hej Dolly :) Tak for det! Du kan jo komme forbi en dag når vi er kommet lidt længere med den (læs: når vi f.eks. har fået en sofa og nogle stole, og måske et bord :P )

NemoToft

Hej. Smiler, vi kan sagtens sidde på gulvet..... Vi kommer meget gerne forbi, snart snart snart. Knus Dolly.

Anne

haha, jamen hvis i vil sidde på gulvet og ikke have noget kaffe eller te (elkeddel og kaffemaskine er et eller andet sted i en kasse), og se vores ufærdige lejlighed uden tapet og gulv, så kommer i da bare :P Ilderværelset er færdigt! (som det eneste).

Men måske i lige skal vente til jeg ikke er forkølet mere :P

Splash

Smukke dyr og fedt værelse, hvor kommer røret fra ? Det gennemsigtige, for sådan et kunne vi da også godt ønske os ;o)