Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilderværelset

Startet af Anne, 20. September 2010, kl. 11:55

mette11

Citathvor kommer røret fra ? Det gennemsigtige, for sådan et kunne vi da også godt ønske os ;o)
Det kan jeg svare på, eftersom Anne bestilte det sammen med mig...det er herfra: http://www.ferretdepot.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=fd&Product_Code=FT190&Category_Code=2TunnelsTubes


Anne

Ja det er genialt det gennemsigtige rør, selv om Honda, pasningsdrengen, snart ikke kan komme igennem det mere! I hvert fald ikek helt ubesværet, så det er nok ikke til store hanner.

mette11

Nej min Albert (som er ret lang-benet) kan heller ikke bruge de rør...men de fleste alm. ildere kan sagtens...især hunner...de er total fede og jeg troede faktisk at de ville blive ødelagt hurtigt, men Annes ildere har da ikke smadret det endnu... :dans:

Anne

Nej det holder endnu, Hessel har godtnok trådt på det så derfor er det ikke helt rundt alle steder, men det er satdig anvendeligt i ildersammenhæng.

mo-cheri

vi har også sådan et rør, og de er helt vilde med det...  silke har den fordel at hun er så lille at hun kan vende inde i røret  :lol:
og så lave et bagholds angreb på de andre  :lol:

Anne

Det var så synd i går. Der lå en oksehale i røret som Honda ville have. han møvede sig ind og efter flere minutter kunen han få fat i det. Han begyndte angsomt at trække sig til´bage i røret, men så stormede Meep ubesværet ind fra den anden ende og stjal det fra ham. og ud igen. Så måtte stakkels honda igen bruge flere minutter på at komme ud abre for at erfare at hun havde gemt hans kød endnu et sted han ikke kan komme.