Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Så er ilder-toupeen landet i Danmark

Startet af lussingen, 23. September 2010, kl. 20:09

lussingen

Citat fra: A_M_T Dato 23. September 2010, kl. 20:39
gad vide hvad en dommer ville sige hvis man avleverede sin ilder sårn til bedømmelse... hihi

Det kan jo komme an på en prøve.. Griner. Måske Loke skulle iføre sig sin toupe til VIF?
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

mo-cheri

 :fnis: :lol: :dans:

ja vi skal også bruge en, så Sofus kan slippe for alle de grumme kommentarer fra min søns legekammerater   :-$ :fnis: :rofl:

lussingen

Åhh ja, her kender vi også alt til grimme kommentarer om halen. Men køn det er den nu heller ikke  :fnis: Længe leve toupeen :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AnneME

hver gang jeg skriver herinde, er der ik rigtig nogle der svare  :'(

lussingen

AnneME: Jeg har lige kigget tråden igennem, det må du undskylde :-$
Ja, Loke har fedthale, dog i sådan en ekstrem grad at hårene ikke rigtig er kommet igen. Dyrlægen har ikke kunne komme med nogen konkret grund til hvorfor, så derfor har vi besluttet, at han skal have et suprelorin implantat. Denne tråd er kun gas. Toupeen er sådan en gammel halstørklæde-ting som jeg havde liggende.
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

 :lol: :lol:

Jeg vil gerne bestille i albino halespids.. helst i angora, men korthåret er også okay  :fnis:

Vh. Marianne

Anne

HAHAHAHA Ej hvor er det godt :lol: var flad af grin over den sidste kommentar og billede :D

AlisVolatPropiis


AnneME

Citat fra: lussingen Dato 23. September 2010, kl. 21:31
AnneME: Jeg har lige kigget tråden igennem, det må du undskylde :-$
Ja, Loke har fedthale, dog i sådan en ekstrem grad at hårene ikke rigtig er kommet igen. Dyrlægen har ikke kunne komme med nogen konkret grund til hvorfor, så derfor har vi besluttet, at han skal have et suprelorin implantat. Denne tråd er kun gas. Toupeen er sådan en gammel halstørklæde-ting som jeg havde liggende.


nååå :P hehe (pinligt, rødmer)

KariN

Det er da en super idé *G*

Jeg vil gerne bestille en hvid til Naanok, gerne en der permanent bliver siddene så jeg helt slipper for at tænke på fedthale nogensinde igen :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Gud en dejlig tråd, den gav sgu et stort smil på læben  :lol:

Jeg vil gerne bestille 12 stk, så jeg har til de næste par år, for alle 6stk har fedthale i år (også lige nu)  :fnis:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lussingen

Jeg tror vi bliver nødt til at sætte en produktion igang herhjemme. Det må da lige være noget de små kan klare :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Mustela

Citat fra: lussingen Dato 24. September 2010, kl. 08:45
Jeg tror vi bliver nødt til at sætte en produktion igang herhjemme. Det må da lige være noget de små kan klare :fnis:

Helt sikkert, det projekt vil jeg gerne støtte :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

 :lol:  :lol:  :lol:

Hold kæft hvor jeg skreg af grin... Og det er altså ikke så godt, for jeg er på arbejde...  :X