Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Så er ilder-toupeen landet i Danmark

Startet af lussingen, 23. September 2010, kl. 20:09

lussingen

 :lol: :lol: :lol: Jeg kan lige se det for mig, kender godt selv til det. Det er sgu så pinligt når alle lige pludselig glor på en :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Citat fra: lussingen Dato 24. September 2010, kl. 09:40
:lol: :lol: :lol: Jeg kan lige se det for mig, kender godt selv til det. Det er sgu så pinligt når alle lige pludselig glor på en :fnis:

Ja.. det er slet ikke fair, med sådan en tråd... Men hold kæft hvor kan jeg godt lide den..  :lol:

lussingen

Griner. Tak. Både Jannich og jeg har desværre været syge hele ugen, så igår synes vi at vi skulle have lidt sjov og det gik så ud over Loke :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Gud nej hvor smart altså, jeg vil gerne bestille en lidt kort vildtfarvet, en normal længde vildtfarvet og en sort.

Super fed tråd, jeg hylede også af grin. :dans: :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Ann: Ordren er hermed givet videre og jeg håber du vil modtage din bestilling indenfor de næste par dage :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Citat fra: lussingen Dato 24. September 2010, kl. 08:45
Jeg tror vi bliver nødt til at sætte en produktion igang herhjemme. Det må da lige være noget de små kan klare :fnis:

Se du lovede jo næsten at sætte en produktion igang Mette.