Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Albert supermodel!!

Startet af mette11, 8. Oktober 2010, kl. 16:48

mette11

Billederne taler vist for sig selv!!  :S



AlisVolatPropiis

Han har da fundet ud af man må strutte lidt med røven for at komme frem i en overfladisk branche :P Herlige Albert :D

Snabeldyr

Sikker på at det ikke er xxx model?
Stealing our hearts, then our sanity

FerretParadise

Ann Hillerslev.

mette11

Albert er lidt erotisk buttet...men faktisk ikke ret meget...det er sengen som er for lille til ham! (siger han selv).

Jeg er ret imponeret over at han faktisk kunne sove i den stilling med bagfødderne lige i vejret... :o

AnneME


AlisVolatPropiis

Citat fra: mette11 Dato  8. Oktober 2010, kl. 18:01
Albert er lidt erotisk buttet...men faktisk ikke ret meget...det er sengen som er for lille til ham! (siger han selv).

Jeg er ret imponeret over at han faktisk kunne sove i den stilling med bagfødderne lige i vejret... :o

Hvad mener du for lille??? o.O Sig til Albert at Trine snart kommer ligger der med ham og tjekker mellem hendes deller :P -det ser nemlig super hyggeligt ud :P

mette11

CitatHvad mener du for lille??? o.O Sig til Albert at Trine snart kommer ligger der med ham og tjekker mellem hendes deller  -det ser nemlig super hyggeligt ud 
Jamen held og lykke med det... :P

AlisVolatPropiis

Det blir yndigt!!...mig og albert krøllet sammen, med benene i vejret og tællende deller sammen, mens vi pludrer om favorit godbidder og dovneteknikker! :D

mette11

CitatDet blir yndigt!!...mig og albert krøllet sammen, med benene i vejret og tællende deller sammen, mens vi pludrer om favorit godbidder og dovneteknikker
Jeg har kameraet klart!!  :P

janALDI

ahaha han er bare for nuttet !
haha sikke en stilling han kan sove i :)

KariN

Jeg gad da godt at ligge og putte med ham, det ser hyggeligt ud :D

Smukke dreng altså :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Albert er meget hyggelig...han kan også godt li´ at putte ind imellem... :)

cmkh