Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ferret Paradise....

Startet af Starshineferrets, 15. Oktober 2010, kl. 19:23

KariN

#15
Du har godt nok været flittig Sara :D og godt ser det helt bestemt ud :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KariN

Citat fra: mette11 Dato 16. Oktober 2010, kl. 10:11
Albert fik ikke plads i toget i går, men han siger at han godt vil købe den seng på det første billede som er sort/grå/hvid med nogle blade-ting på!! Den som ligger mellem de to med pirat-mønsteret... :)


Så var det derfor at Cassie kom hjem igen, hun var ellers fast besluttet på at flytte med ham op til Sara *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

CitatSå var det derfor at Cassie kom hjem igen, hun var ellers fast besluttet på at flytte med ham op til Sara *G*
Jep! Albert kom hjem og sagde at der ikke var flere pladser på toget og han derfor måtte bestille en seng i stedet... :P

KariN

Det kan man da kalde heldigt ;) Han bliver boende og dyrene får ny seng, det er jo ren win-win for ilderne :P
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Ihhh de er fine....suk altså!!! <3

Julie Stuhr

Mine ilderdyr kræver jeg køber sådan en fin seng til dem, ellers flytter de! :P

Starshineferrets

HAHAHA mina monster kräver att jag behåller alla sängar.. annars flyttar de S: Men just nu med tanke på hur mycket de stökat ner i natt så överväger jag nästan att låta dem göra det :P

Marianne

Jeg har da vært litt flittig jeg også  :P
Dog ikke i nærheten av hva Sara har vært lol!  :lol:




FerretParadise

Jeg er vild med dit gulv, det er super flot. :)

Ja sengene er også flotte :) men det var gulvet jeg først fik øje på. :-$
Ann Hillerslev.

Marianne

Hahaha, jeg HATER gulvet mitt  :fnis:

Det er alt for dominerende, er vanskelig å finne innredning som passer til. Godt vi skal bygge ut om et år eller to, da forsvinner det  :P

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Degrønne senge med prikkerne er super finde... ELSKER grøn!

cibatuchsi


Amazing Ferret

Wow nogen fede ting i har syet :D og jeg er slet ikke misundelig :fnis:

Starshineferrets

alltså marianne... den vita vill jag ha..... men hmm. ja frågan e hur länge man får ha den vit :D

Marianne

Den er laget av chinchilla fuskepels, så den smelter i hendene. Om det kan friste deg litt mer  :P :fnis:
Men den hvite fargen er det dessverre ingen garanti på.....