Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Anubis 17 uger!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 27. Oktober 2010, kl. 13:55

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Er dag er Anubis blevet 17 uger og vejer godt 1200g så han er ved at få en fornuftig str. Han er en rigtig krudtugle og er kommet i den periode hvor han tror han kan slippe for alt bare ved at væse :fnis:
BAndit er endelig ved at accepterer ham og nu er de endelig blevet en flok igen i stædet fór to hold og dete r bare lækkert...

Her er lidt billeder af charmetrollen...




" Adr, nu blir det sku lidt for hvådt!"

det var lidt billeder af min lillemand <3 som er ved at blive så stor så stor...

Eliza

sød lille våd dreng du har der  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

tzari

hans farve bliver da mere og mere sær håber han får lov at stille i andre farver  :) Smukke fancy dreng  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: tzari Dato 27. Oktober 2010, kl. 15:38
hans farve bliver da mere og mere sær håber han får lov at stille i andre farver  :) Smukke fancy dreng  :love:

Ja han er bare så charmerende... selvom vi ikke skulel ha flere dyr er jeg nu glad for morten kom hjem med ham til mig selvom jeg først blev lidt sur...

Ja håber også bare han komme ri andre farver for sys bestemt ikke man kan kalde ham standart... men men nu må vi se, er jo ikke selv mega skarp i det med farvedefination...

Cille


A_M_T >Team Unique Ferrets<


Soelberg`s SUN ferret


Rokkie


AnneME


Bawa


Shamua

#10
Citat fra: A_M_T Dato 27. Oktober 2010, kl. 15:42
Citat fra: tzari Dato 27. Oktober 2010, kl. 15:38
hans farve bliver da mere og mere sær håber han får lov at stille i andre farver  :) Smukke fancy dreng  :love:

Ja han er bare så charmerende... selvom vi ikke skulel ha flere dyr er jeg nu glad for morten kom hjem med ham til mig selvom jeg først blev lidt sur...

Ja håber også bare han komme ri andre farver for sys bestemt ikke man kan kalde ham standart... men men nu må vi se, er jo ikke selv mega skarp i det med farvedefination...

Jeg tænkte faktisk også lige på det. Man kan jo ikke rigtig kalde ham sort, og man kan vel heller ikke kalde ham standard??? Men er jo selv heller ikke så skarp i farverne  :fnis:
Men du kan jo skrive en mail til de forskellige udstillinger han er tilmeldt til, og så sende billed med og høre om han kan stille i andre farver...

Ingen tvivl om han er en fin dreng! Sidder faktisk lidt og savler :)

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 27. Oktober 2010, kl. 22:22
Citat fra: A_M_T Dato 27. Oktober 2010, kl. 15:42
Citat fra: tzari Dato 27. Oktober 2010, kl. 15:38
hans farve bliver da mere og mere sær håber han får lov at stille i andre farver  :) Smukke fancy dreng  :love:

Ja han er bare så charmerende... selvom vi ikke skulel ha flere dyr er jeg nu glad for morten kom hjem med ham til mig selvom jeg først blev lidt sur...

Ja håber også bare han komme ri andre farver for sys bestemt ikke man kan kalde ham standart... men men nu må vi se, er jo ikke selv mega skarp i det med farvedefination...

Jeg tænkte faktisk også lige på det. Man kan jo ikke rigtig kalde ham sort, og man kan vel heller ikke kalde ham standard??? Men er jo selv heller ikke så skarp i farverne  :fnis:
Men du kan jo skrive en mail til de forskellige udstillinger han er tilmeldt til, og så sende billed med og høre om han kan stille i andre farver...

Ingen tvivl om han er en fin dreng! Sidder faktisk lidt og savler :)
Ja nu har jeg "forsket de forskellige farver lidt her på det sidste.. Og nej efter hvad jeg har fundet frem til kan han ikke kaldes sort på grund af den lyserøde snude og heller ikke standart da han jo ingen aftegn har over øjnene! Tror faktisk han er det man kalder Roan hvor han skifter farve til noget der ligner silver, da hans aftegn vidst bærer på det gen der giver roan plus han har fået en del hvide stikkelhår her på det sidste...
Det er i hvert fald spænende hvad han har tænkt sig at blive til og hvilke klasser han får lov at stille i;o) Har allerede sendt billeder til DIU så må vi se hvad de bedømmer ham til...

hehe han er virklig også ved at blive lækker, som sagt lidt en badit for tiden, men han har jo også alderen. Han sætter i hvert fald liv i det blandt mine "gamle" drenge!

Og tak<3

Batman2007

Bine, Hannibal & Perle  <3 -  Batman & Trille R.I.P Priser mig lykkelig for at have haft dem.!

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tusind tak, er sku også så utrolig glad for den Lille bølle <3