Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

nyt bur

Startet af katja74, 27. Oktober 2010, kl. 14:52

katja74

[img]... Så er det ene af vores 2  nye burer samlet, og der er flyttet ind i det... hver en mm er nøje blevet undersøgt  ;)

Fredag kommer det andet bur hjem.... og forhåbentlig er "vi" (får hjælp til det) færdige med at sy deres nye hængekøjer og hænge huler... i rød m. hvide hjerter/brun foer & sort m. hvide dødningehoveder/brunt foer.... det blir sååååå fint  :dans:

(farverne i min stue er brun, rød, sort og guld... sååå farverne er nøje valgt ud fra det... ja ja. jeg er lidt "små hysterisk" på det punkt)  :fnis:

ARGHHHHHH.... det driller med t lægge billede ind  :(
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Sølvsten


katja74

#2


Så lykkedes det  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Amazing Ferret

Fedt bur  :fnis: Jeg har selv et magen til

Sølvsten

Det ser rigtigt godt ud

katja74

Er også SUUUUPER glad for det... og glæder mig til det andet også er hjemme... og de nye hængekøjer kommer op (smider et billede ind... NU det er lykkedes mig)!!  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Rokkie

Ser godt ud, skal selv have lavet lidt om på det vi købte :) (Det er et fuglebur :( )

Bawa

Hvor er det et fint bur :D

Julie Stuhr

Det er et fantastisk bur, jeg har også et :D

Shamua

Sikke et lækkert bur, men sikke en lækker albino der lægger derinde og hygger sig :D

Vh. Marianne

katja74

Citat fra: Shamua Dato 27. Oktober 2010, kl. 21:19
Sikke et lækkert bur, men sikke en lækker albino der lægger derinde og hygger sig :D

Det er vores SUPER blide Silas .... ud over at være smuk, sød og blid... er han også angora... mums  <3
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Citat fra: katja74 Dato 28. Oktober 2010, kl. 08:28
Citat fra: Shamua Dato 27. Oktober 2010, kl. 21:19
Sikke et lækkert bur, men sikke en lækker albino der lægger derinde og hygger sig :D

Det er vores SUPER blide Silas .... ud over at være smuk, sød og blid... er han også angora... mums  <3

Jeps.. Angora albino er og bliver bare det bedste.. Har selv to af slagsen! Det kan være det er dig der skal med på frittevitten?? :D Så vil jeg rigtig gerne hilse på Silas.. Ja og selvfølgelig også dig  :fnis:

Vh. Marianne

katja74

Citat fra: Shamua Dato 29. Oktober 2010, kl. 00:11


Jeps.. Angora albino er og bliver bare det bedste.. Har selv to af slagsen! Det kan være det er dig der skal med på frittevitten?? :D Så vil jeg rigtig gerne hilse på Silas.. Ja og selvfølgelig også dig  :fnis:

yep.... vi skal med på Frittevitten - har alle 5 tilmeldt  ;)

Vores første udstilling, vi er spændte & glæææder os  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Shamua

Det lyder da bare godt :D.. Glæder mig også mega meget til den udstilling  :D

Vh. Marianne

Snabeldyr

det skal totterne nok blive glade for
Stealing our hearts, then our sanity