Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

nyt bur

Startet af katja74, 27. Oktober 2010, kl. 14:52

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det er bare sårn et fedt bur, har det også selv! har faktisk overvejet at købe et til og så tage den ene side ud i hver af burene så de kan stå sammen til et stort bur...

Tillykke med det :dans:

katja74

Citat fra: A_M_T Dato 29. Oktober 2010, kl. 15:55
Det er bare sårn et fedt bur, har det også selv! har faktisk overvejet at købe et til og så tage den ene side ud i hver af burene så de kan stå sammen til et stort bur...

Tillykke med det :dans:

Har den samme tanke med mine  burer ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

AlisVolatPropiis

hehe var også min plan...at købe et ekstra, og så fjerne den ene side.....og lave nogle sikringer så de ikke fik poterne ned mellem pladerne...men så fik jeg en større lejlighed og mulighed for de kan gå frit :D men det er et super fedt bur :D

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 30. Oktober 2010, kl. 00:51
hehe var også min plan...at købe et ekstra, og så fjerne den ene side.....og lave nogle sikringer så de ikke fik poterne ned mellem pladerne...men så fik jeg en større lejlighed og mulighed for de kan gå frit :D men det er et super fedt bur :D

Mine har egentlig også deres eget værrelse hvor de kan rende frit, men sys bare det kunne være fedt at ha to bure sammen. Når de en gang i mellem er nødt til at komme i bur..

katja74

Så er begge burer ankommet, hængekøjerne er syet og guldklumperne er flyttet ind  :dans:

Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

alvin

Total fede køjer sådan vil jeg også ha

www.fraekkefritter.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

kom egentlig lige til at tænke; hvordan hulen kan i ha gulvplanter der hvor ilderen er?
Det ville vi ALDRIG kunne ha hjemme ved os...

alvin

#22
Det kan jeg godt svare på du skal have nogle skræver ( store ) det er dem som ligger på tog bane bare nye som du ligger på toppen.

www.fraekkefritter.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: alvin Dato 31. Oktober 2010, kl. 20:23
Det kan jeg godt svare på du skal have nogle skræver ( store ) det er dem som ligger på tog bane bare nye som du ligger på toppen.
oaky, hmm tror nu min coda ville gå amok på den alligevel... der er intet der kan stoppe ham, når først han har sat sig noget i hovedet..

alvin

#24
Citat fra: A_M_T Dato 31. Oktober 2010, kl. 20:24
Citat fra: alvin Dato 31. Oktober 2010, kl. 20:23
Det kan jeg godt svare på du skal have nogle skræver ( store ) det er dem som ligger på tog bane bare nye som du ligger på toppen.
oaky, hmm tror nu min coda ville gå amok på den alligevel... der er intet der kan stoppe ham, når først han har sat sig noget i hovedet..


Katjas 5 hvalpe har ikke kunne flytte dem i nu og nu prøve de ikke mere.

www.fraekkefritter.dk

katja74

Citat fra: A_M_T Dato 31. Oktober 2010, kl. 19:49
kom egentlig lige til at tænke; hvordan hulen kan i ha gulvplanter der hvor ilderen er?
Det ville vi ALDRIG kunne ha hjemme ved os...

Som Alvin også skriver, har jeg"tog skinne sten" i 3 lag i hver af mine planter.... og tro mig.. de har alle 5 gjort et IHÆRDIGT forsøg.. og det er lykkedes dem, at rykke lidt på en eller 2 sten... men har opgivet, da de skal flytte MINDST 6 sten, for at nå ned til jorden - så den mission ER opgivet her hjemme 1-0 til madmor her  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Mustela

#26
Citat fra: katja74 Dato  1. November 2010, kl. 15:06
Citat fra: A_M_T Dato 31. Oktober 2010, kl. 19:49
kom egentlig lige til at tænke; hvordan hulen kan i ha gulvplanter der hvor ilderen er?
Det ville vi ALDRIG kunne ha hjemme ved os...

Som Alvin også skriver, har jeg"tog skinne sten" i 3 lag i hver af mine planter.... og tro mig.. de har alle 5 gjort et IHÆRDIGT forsøg.. og det er lykkedes dem, at rykke lidt på en eller 2 sten... men har opgivet, da de skal flytte MINDST 6 sten, for at nå ned til jorden - så den mission ER opgivet her hjemme 1-0 til madmor her  :dans:

Det skal jeg klart prøve, med de "tog-skinne-sten" :) :)
Og fedt bur, fede køjer ;) ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

katja74

Citat fra: Mustela Dato  1. November 2010, kl. 17:08
Citat fra: katja74 Dato  1. November 2010, kl. 15:06
Citat fra: A_M_T Dato 31. Oktober 2010, kl. 19:49
kom egentlig lige til at tænke; hvordan hulen kan i ha gulvplanter der hvor ilderen er?
Det ville vi ALDRIG kunne ha hjemme ved os...

Som Alvin også skriver, har jeg"tog skinne sten" i 3 lag i hver af mine planter.... og tro mig.. de har alle 5 gjort et IHÆRDIGT forsøg.. og det er lykkedes dem, at rykke lidt på en eller 2 sten... men har opgivet, da de skal flytte MINDST 6 sten, for at nå ned til jorden - så den mission ER opgivet her hjemme 1-0 til madmor her  :dans:

Det skal jeg klart prøve, med de "tog-skinne-sten" :) :)
Og fedt bur, fede køjer ;) ;)

Takker ... er oz super glad for det & køjerne ;)

Før jeg fik de sten i, blev planterne gravet op dagligt... øv.
- jeg har haft palmer siden de var små ( ca. 20 cm.) så ville være svært ked, hvis jeg ikke kunne ha dem stående!!!
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Mustela

Ja, det kan jeg godt forstå... Jeg syns os ens hjem blir så tomt uden palmer. Jeg har løst problemet med MEGET høje krukker, men de skal stadig placeres med omtanke, for ellers hopper de jo bare fra sofaen eller lign. og holder grave-fest :) Så jeg skal klart prøve med de skærver.....  :dans:

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior