Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Kvällens projekt - Burinredning

Startet af Starshineferrets, 13. November 2010, kl. 23:45

Starshineferrets

Bestämde mig att det faktiskt var dags att jag sydde något åt mina egna monster och att de behövde ny inredning till utställningsburarna.

So far har jag sytt inredning till 2 burar.... funderar fortfarande på om den sista buren ska bli rosa eller om jag ska gå emot mina principer och sy i samma tyg fast i blått :P





sara tyg :D


Optimus Ferrets

Du får sluta med sånt här nu! Du får oss andra att verkar lata... :P

cibatuchsi

hvor ser det bare godt ud sara. nu an du jo snilt gå igang med at indrette vores bur også ;)

Malene

Bliver du aldrig træt af pink? :fnis: Jeg synes helt klart du skal sy noget i en anden farve til det sidste bur :P
Men det ser godt ud!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Starshineferrets

Sara: hahaha om du bara visste varför jag valde att sy.... ren lathet... har 27 kg kycklingskrov som måste styckas :S

Cibatuchsi: i Lyserödt? :P

malene: neveeeeeeeeeeeeeeeeeer :P Men i gengäld så bor jeg ikke i ett lyserödt hjem mere :D

cibatuchsi

Citat fra: Starshineferrets Dato 14. November 2010, kl. 00:31
Sara: hahaha om du bara visste varför jag valde att sy.... ren lathet... har 27 kg kycklingskrov som måste styckas :S

Cibatuchsi: i Lyserödt? :P

malene: neveeeeeeeeeeeeeeeeeer :P Men i gengäld så bor jeg ikke i ett lyserödt hjem mere :D
vores dyr er ligeglad med hvad farve det er. det er mere manden herhjemme der ikk mener at drengene vil se godt ud i lyserødt. (har selv lige lavet en lækker seng, han ikk mener de må bruge på udstillinger...griner for tænk hvis nogen så tomsk eller eximus ligge i den)

Starshineferrets

hehehe ej mine drenger siger de ser meget flotte ud i lyserödt :D


cibatuchsi

åhhh det billed må jeg vise til steffen :)

lussingen

Hvor ser det bare fint ud!!

Mine drenge siger de er fuldstændig ligeglade med om det er lyserødt, de vil meget gerne have nogle Sara-senge :P
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Vi vil ha sara indretning, vi vil have sara indretning, vi vil have sara indretning.....
Har tre dyr der står og skriger at de ikke vil bo hos mig mere hvis ikke deres bur kommer til at se sådan ud..  :lol: :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg synes du skulle sy det sidste sæt i brunt. :P

Du er skide dygtig og meget aktiv. :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha tack så mycket! men ja det är inte lika fint close up... e värdelös på att sy hängmattor :s

Bawa

Waauw! Det ser godt ud! :D
Dog ville jeg personligt hellere have det i grøn end i lyserød :D
Sengen ser super dejlig og blød ud! *Misundelse*

Sølvsten

Det ser super godt ud selv om jeg ikke er til lyserød.

Starshineferrets

tack så mycket :D

För er som inte är så mycket för rosa då ;)