Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

skal have en ny pige, men kan hun sammen med de andre?

Startet af englefugl, 23. November 2010, kl. 12:35

Eliza

Nej ikke rigtig.. synes det ville være synd at åbne hende og måske også lidt spild af penge med en skanning (er ikke 100% sikker på om man kan se det på en skanning).

Måske man kunne give et implantat nu, men den gang jeg skulle give det var folk ikke helt enige om hvornår det var bedst at give. Men min pige fik det i fuld løb.
Men hvad er planen med dine drenge? (er det ik to du har?)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Namilla

En Scanning kan da vise det... hvis hun er sterilliseret, så har de jo fjernet livmoderen, og det kan man jo se på en scanning...  Men det er ikke alle dyrlæger der har scannere, så det skal du lige tjekke op på først om din dyrlæge har...
Jeg synes du skal få hende scannet, for hvis hun er snittet, så er der jo ingen grund til at give implantat...godt nok mener man ikke at der er den store risiko ved implantat, men det har trods alt ikke været brugt i så mange år, så der er ingen grund til at give det, hvis det ikke er nødvendigt...

Eliza

Nu kunne jeg godt forestille mig en skanning var ret dyr (men ærligt så ved jeg det ikkeTænker at det ikke kan skade at give et implantat, da det jo egentlig kan i hvert fald udskyde hvis ilderen har/får binyrekræft. Nu går jeg så ud fra det er en ilder fra dyrehandel og der er sandsynligheden jo for at det sker + der er ingen der ved hvornår den blev snittet hvis den er, hvilket også kan forøge risikoen for binyrekræf og du ved heller ikke helt hvad den har levet af.. Samtidig kan jeg nu godt se det smarte i at få hende skannet alt efter hvad man har tænkt sig at gøre hvis hun er fertil.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Man kunne også bare vente og se om ikke hun går i løb til foråret/sommer.  ;)

Tillykke med hende. Hvis det er hende der var til salg i noget tid i den blå avis, så er hun en rigtig køn pige.  <3
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

englefugl

tak skal du have  :dans: øhm hun er en helt hvid silver kan det passe at det er hende? for hun er fra den blå avis :D

Charlotte

Nu ved jeg ikke hvor du bor men hvis du købte hende her på Amager eller var det i København, så er det hende jeg tænker på. Hun var køn på billederne. Men tag lige nogle billeder og vis hende herinde (vi elsker billeder).  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

englefugl

Ja jeg købte hende på amager :D i kastrup. og der er billeder af hande og de andre inde under præsentationer :)