Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Mangler inspiration - kom med billeder.

Startet af Jenny, 17. December 2010, kl. 00:37

Jenny

Jeg har altid tegnet, dog mest i cartoon version - sådan fjolletegninger. Og jeg har på det sidste haft lyst til at kaste mig ud i at tegne ildere, men jeg kunne godt tænke mig nogle billeder hvor de er i nogle sjove stillinger - og mit kamera er ikke hurtigt nok til at fange Blomst når hun hopper rundt. Og for at få anatomien ordentligt på plads selv når de fjoller rundt og hopper vil jeg høre om der ikke er nogle der er villige til at lægge nogle billeder ud til inspiration? De hvis billeder jeg tegner, vil naturligvis få lov at bruge dem til hvad de vil, hvis de har lyst til at bruge dem (Der vil blot være et lille copyright billede i bunden af billedet - ude i siden)

Så kom frisk med sjove, mærkelige og dejlige billeder af jeres skønne dyr :dans:

(Vil forsøge at tegne nogle almindelige billeder også, men de fleste vil nok blive i cartoon stil)  :ja:
Hilsen Jenina.

Starshineferrets

Här kommer lite bilder på några av mina monster :D






















Jenny

#2
Skulle lige forsøge mig, det kom ikke til at ligne den ilder jeg ville tegne, men det ligner da lidt en ilder :X

Min første tegning af en ilder, meget hurtig skitse  :X


- Er kommet til at lave "kinderne" alt for rundt - heldigvis gør øvelse mester  :fnis:

Også en hurtig cartoon agtig tegning  :-$
Hilsen Jenina.

Sølvsten

Øh du er da god. Hvis det var mig der havde prøvet var det ikke kommet i nærheden af at ligne en ilder.

Rokkie

Citat fra: Sølvsten Dato 17. December 2010, kl. 08:42
Øh du er da god. Hvis det var mig der havde prøvet var det ikke kommet i nærheden af at ligne en ilder.
Hehe, prøvede lige, min kom til at ligne en gravhund  :dans:

Rokkie

Ved ikke om du kan bruge dem, men smider lige et par stykker ;)

Blomst og smilla


Smilla


Bailey


Bailey


Kan se om jeg kan tage lidt andre billeder, men håber du kan bruge dem ;)

Jenny

#6
Hehe, mange tak. Men jeg er nu ikke tilfreds, er gået helt i tegne-mode idag, så smider nok nogle op senere, kan kun håbe på at de bliver lidt bedre  :dans:

Hvis der er nogle der er for dovne til at smide billeder ind i tråden, men at jeg alligevel gerne må "tegne" efter deres billeder de er lagt herinde i andre billedtråde - skal i bare lige skrive :D Vil helst ikke bruge folk billeder medmindre de har givet lov  :-$
Hilsen Jenina.

Sølvsten

Du tegner bare alt det du vil fra mine billeder. Hvis du altså kan finde dem.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Starshine ferrets: Må jeg måske også tegen/male efter dine billeder?
Du har nogle ret gode hvor de er i bevægelse...  Ikke sikkert jeg lige bruger dem nu men de er så gode så jeg kunen finde på at bruge dem.

cibatuchsi

lidt billeder herfra, kan se jeg ikk har fået alle lagt på min computer. :(
roses



malou


hannibal


Shamua

#10
Du må meget gerne tegne nogle af mine dyr.. Her er "lidt" billeder af dem i underlige positioner  :fnis: ... Der er også nogle normale imellem som jeg bare synes er pæne :)

Mikka:
















Venus:








Macto:










Pepsi og Macto:






Venus og Macto:


Venus og Pepsi:


Venus Macto og Pepsi:


Katten Pjuske... Synes jeg da også er god til tegning :D :




Macto og Pjuske:


Mikka og Pjuske, jeg ved ikke hvem der ser mest nervøs ud?  :fnis:


Pepsi og brormand Pesto:








Så har du da lidt at vælge imellem :D





Vh. Marianne

Charlotte

Mine tegne-venligste billeder er nok:

Mine hvalpe


Frederik og Dafny der snavede.


Eller to brødre der holder sammen (Bulder og Tappen)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Jenny

#12
Mange tak alle sammen, der skal bestemt tegnes en hel masse her i julen, men regner først med billederne bliver lagt op efter jul så i kan se dem  :dans: (dem der vil ^^)
Hilsen Jenina.

Shamua

Helt iorden :D Glæder mig til at se om du har tegnet nogle af mine dyr :D

Vh. Marianne

Jenny

Citat fra: Shamua Dato 22. December 2010, kl. 21:08
Helt iorden :D Glæder mig til at se om du har tegnet nogle af mine dyr :D

Det har jeg/har tænkt at tegne flere  8)
Hilsen Jenina.