Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mangler inspiration - kom med billeder.

Startet af Jenny, 17. December 2010, kl. 00:37

cibatuchsi

glæder mig til at se alle de skønne tegninger af dyr du får lavet.

cibatuchsi


Jenny

Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Januar 2011, kl. 19:28
mon du har fået tegnet nogen endnu :)

Jeg har faktisk fået tegnet en del, men jeg er slet ikke tilfreds med dem :@ Men kan måske lægge nogle af de bedre op senere. Mens jeg var på sjælland har jeg også fået købt en masse tegne og male grej, så nu kan jeg virkelig udfolde mig :dans:
Hilsen Jenina.

cibatuchsi

Citat fra: Jenny Dato  5. Januar 2011, kl. 19:31
Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Januar 2011, kl. 19:28
mon du har fået tegnet nogen endnu :)

Jeg har faktisk fået tegnet en del, men jeg er slet ikke tilfreds med dem :@ Men kan måske lægge nogle af de bedre op senere. Mens jeg var på sjælland har jeg også fået købt en masse tegne og male grej, så nu kan jeg virkelig udfolde mig :dans:
ej hvor fedt. nye ting er altid skønt. og husk du har jo ikk tegnet i lang tid så bare rolig. og det du allerede har vist ligner en million i forhold til hvis jeg skulle tegne.. gg

Jenny

Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Januar 2011, kl. 19:37
Citat fra: Jenny Dato  5. Januar 2011, kl. 19:31
Citat fra: cibatuchsi Dato  5. Januar 2011, kl. 19:28
mon du har fået tegnet nogen endnu :)

Jeg har faktisk fået tegnet en del, men jeg er slet ikke tilfreds med dem :@ Men kan måske lægge nogle af de bedre op senere. Mens jeg var på sjælland har jeg også fået købt en masse tegne og male grej, så nu kan jeg virkelig udfolde mig :dans:
ej hvor fedt. nye ting er altid skønt. og husk du har jo ikk tegnet i lang tid så bare rolig. og det du allerede har vist ligner en million i forhold til hvis jeg skulle tegne.. gg

Hehe, hvor er du sød :dans: Nu bliver jeg jo nødt til at lægge nogle af dem op  :lol:
Hilsen Jenina.

Jenny

Her nogle af dem jeg har tegnet, to af dem er dog ikke færdige endnu, men blot omrids.


Sara's ilder.


Blomst.


Random skitser, tegnet i toget.


Ilder tegnet efter fri fantasi.
Hilsen Jenina.

cibatuchsi


Jenny

Hilsen Jenina.

Jenny

Hilsen Jenina.

cibatuchsi


Jenny

Citat fra: cibatuchsi Dato  8. Januar 2011, kl. 21:39
må vi se hvor langt du nu er nået. :)
Ikke særlig langt, min hånd og min hjerne vil ikke samarbejde idag  :@
Hilsen Jenina.

cibatuchsi


lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Jenny

Citat fra: cibatuchsi Dato 16. Februar 2011, kl. 21:28
hvordan går det så ?

hehe

Jeg ville ønske jeg var nået længere, men mit højre håndled har besluttet sig for at strejke (seneskedehindebetændelse som er brudt op igen) så selvom inspirationen er der, bliver det noget værre kageværk når jeg har min skinne på :( og jeg kan ikke tegne med den venstre :lol:
Hilsen Jenina.

cibatuchsi

av av av. håber da hurtigt den får det bedre.