Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Sådan en App-ting

Startet af lille_jill, 2. Januar 2011, kl. 18:41

lille_jill

Hej Malene

Er det ikke muligt at lave sådan en Android/iPhone App-ting til forummet?
Eller bare en mobil-udgave af forummet?

Har ikke en fis forstand på det, så ved ikke om det kan lade sig gøre.

Bawa

Det kunne være lidt for lækkert! :D
Selvom man også fint kan bruge forummet fra en mobil browser :D

lille_jill

^jeg syntes at det er frygteligt svært at ramme tasterne... og så virker "nye indlæg"-siden ikke :(

Stephanie

På min iphone virker Ulæste emner fint nok fra mobil browser. Dog er jeg nødt til at forstørre siden op for at ramme ulæste emner.

Men det er kun noget jeg har været nødt til efter jeg skiftede til andet udseende på topia. Tidligere kunne jeg nemt ramme ulæste emner, men synes det grønne er finere end det andet  :) Så overlever nok at forstørre siden op

KariN

Citat fra: lille_jill Dato  2. Januar 2011, kl. 19:12
^jeg syntes at det er frygteligt svært at ramme tasterne... og så virker "nye indlæg"-siden ikke :(

Jo den virker, man skal bare zoome meget ind, for ellers er den pokkers svær at ramme :) jeg har haft mit hyr med at ramme rigtigt når jeg er på, på telefonen :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Malene

Jeg tror ikke jeg kan finde ud af at lave en app, men der står allerede på min todo liste at jeg skal have lavet en mobilvenlig udgave :D Jeg skal bare lige tage mig sammen og finde tiden til det :P
Jeg synes selv det er irriterende at man skal zoome så meget ind, for at ramme knapperne, så det skal nok komme!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

Hurra! Jeg søgte lidt på det og man kan vidst få nogen ret simple programmer til det.
det er jeg helt sikker på at du kan finde ud af.