Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

tjalfe udtryk

Startet af LordDoom, 13. Januar 2011, kl. 19:44

LordDoom

sider her og øver mig i at ligge bileder ind selv det plejer at være maria der hjælper mig med det og tit også stavningen i tråde (er ordblind). Og nu vil jeg prøve selv og se om jeg kan selv
Og nu er det jo som sådan ikke fordi jeg på den måde vil sidde at gøre nar af marias lille yndling. Men tjalfe kan altså bare somme tider sætte de sjoveste ansigter op. Og tit så sjove at maria er ved at tisse i bukserne af grin når hun skal redigerer billeder efter hun har taget dem. Det er vi begge to for ikke at være helt erlig
det kommer efter hans ulykke i 2009 hvor han endte med at få fjernet en tand efter et fald ud fra 2 sal i marias dengang lejlighed og siden har han lidt problemer med at holde overlæben på plads derfor kommer disse kiksede udtryk tit på ham somme tider ... selvom selve ulykken ikke var så sjov jo :X

Prøv lige at se engang





Og hvis i kan se billederne så har jeg gjort et eller andet rigtig og så kan jeg overreske maria med jeg kan selv!





Amelia W.R <3 - Kiss me Boy (Haku)<3 og Cleopatra Aysiha <3
Fiona Krystal & William i tankerne

Julie Stuhr

Hvor er det kært og charmerende :D
Vores hund fik fjernet en lille del af underlæben pga en knude, og han kan ikke samle læberne helt - og det er også lidt charmerende :P

Louise V

Tjalfe du er bare den bedste  <3 super sød og utroligt charmerende ja  :)

KariN

Sikke nogle søde udtryk han kan lave :)

Min ene dreng mangler selv hans to hjørnetænder i højre side af munden så han kan også lave sjove udtryk til tider :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

han er bare så lækker den skønne dreng

Snabeldyr

Tjalfe er da en smuk lille en
Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten


lille_thor

nårh vår er den kær og nice navn den har :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html