Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lidt om mig :-)

Startet af RekkeJ, 15. Januar 2011, kl. 13:00

Lena og Peter

Vil bare lige tilføje et "hej og velkommen til"....  ;)

Charlotte

Ilderbanden > du er for sent ude. Hun er flygtet.

Namilla > Uanset hvor mange spørgsmål hun besvarer her, så får hun stadig dem og mange flere hvis hun finder en ansvarsfuld opdrætter. Og hun er her for at finde mere info om dyrene, ikke for at stå til ansvar overfor dig så du kan beslutte om du synes at hun er god nok til at købe en ilder eller ej. Det er ikke dit ansvar. Lad dog folk spørge uden at angribe dem med 1000 spørgsmål. Stil nogle få af gangen så de føler sig velkomne istedet for at blive skræmt væk for så kommer de aldrig herind mere.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Namilla

Jeg stiller såmænd også kun spørgsmål, fordi TS ikke skriver noget som helst tilbage, de første par gange hun informeres omkring økonomi, tidsforbrug osv. Og så virker det ærligt talt som om hun ikke har overvejet det. For at blive klar over, om ts er klar over disse ting, stiller jeg spørgsmål.
Det er okay, at du mener at det skal gøres på en anden måde...det her bliver vi ikke enige om.

Charlotte

Jeg er jo ikke den eneste med den mening. Du kan jo se hvor mange der er flygtet igennem tiden fordi de istedet for at føle sig velkomne, føler sig angrebet.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

lille_jill

^bare rolig, alle dem der føler sig uvelkomne opretter jo bare deres eget forum. Det kan du da også bare gøre, hvis du ikke føler dig velkommen her ;)

Det bedste middel mod uenighed er, at diskutere med sig selv!

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Charlotte

Jeg har ikke noget problem med at være uenig med folk herinde. Det har jeg efterhånden vænnet mig til.  ;)  Men det er synd at så mange nye ikke får foden indenfor før de føler sig "tvunget" ud herfra.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!