Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Præsentation af Vanilla Summerbreeze Albipop Eywa Na'vi Evergreen <3

Startet af Shamua, 17. Januar 2011, kl. 18:44

Shamua

Vi har lige fået en lille ny guldklump hjem (hvidguld) :P TAK METTE  :love: Jeg har lige fået tager nogle enkelte billeder af hende, og hun er ret dygtig til at posere  :dans:

Hun har bare helt fantastisk.. Og ja, jeg ved godt hun har et laaaangt navn, men hvis hun er den sidste ilder jeg skal eje, så skal hun jo have alle de gode navne jeg havde fundet til mine fremtidige dyr :P

Men her er hun, Enjoy!

Først lige to hurtige billeder jeg fik af hende af hun farede rundt oppe hos Mette - kææft hun har meget energi!




Og så lidt herhjemme, hvor hun lige fik et hurtigt minibad, så derfor er hun lidt våd.

























Beautiful girls all over the world, I could be chasing but my time would be wasted, 'cause they're nothing like you girl <3
The spaces between my fingers are right where yours fit perfectly  :love:

Vanilla Summerbreeze Albipop Eywa Na'vi Evergreen <3

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Tillykke med hende  :)

Hold da fest et navn  :fnis: Det var sq mange navne at holde styr på  :lol:

Lena og Peter

Det var da på tid at der kom billeder af din lille nye skønhed... :P

Hun er godt nok smuk og rigtig dejlig hvid.. :love:

Et stort tillykke med hende... Jeg glæder mig til at møde hende.. :)

Bawa

Hvor er hun altså bare smuk! :love:
Det er en skam at hendes øjne lyser op på nogle af billederne.
Men de er nu stadigvæk hammer gode! <3

Tillykke med hende!!!!!

Mustela

ALBINO  :dans: :dans: :dans: :dans: <3

Hun er bare smuk og det er dejligt at du allerede er så glad for hende <3 -jeg kan godt se hun minder lidt om lille Russia  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Soelberg`s SUN ferret


Shamua

Tak skal i ha :D

Katrine: Ja det er det jeg siger, hun ligner Russia helt vildt meget, hun er bare lige lidt mindre tror jeg. Og lidt tykkere  :fnis: Dejlig langhåret, lige en ilder af min smag  :P

Erika: Ikke spor svært at holde styr på, har øvet mig i laaang tid :P

Anja: Tak <3 Ja, hun er super smuk! Havde ikke turde sætte forventningerne for højt, har jo ikke set hende siden hun var hvalp, men hun lever 100 % op til mine forventninger og mere til. Hun er bare perfekt  :-$

Ilderbanden: Ja, jeg skulle lige have hende hjem og så kobles til internet :P Har jo lige haft lidt problemer med forbindelsen. Men nu er hun her :D og tak :)

Randi: Tak  :love:

Vh. Marianne

Julie

Hold da op hvor er hun bare skøn. Hun har godt nok et smukt ansigt :D

lille_jill

Hvor er hun fin :)

Men mon ikke at hun på udstillinger kommer til at blive råbt op som: "bla bla bla Evergreen" !

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato 17. Januar 2011, kl. 19:07
Hvor er hun fin :)

Men mon ikke at hun på udstillinger kommer til at blive råbt op som: "bla bla bla Evergreen" !

Hehe, det kan da godt være, det må de om :P Bare de lige siger et af navnene, der er jo mange evergreens derude :P Og tak

Julie: Tak  :love: Jeg føler mig også helt heldig over at ha fundet sådan en skønhed <3

Vh. Marianne

Line


Mustela

Citat fra: Shamua Dato 17. Januar 2011, kl. 19:02
Katrine: Ja det er det jeg siger, hun ligner Russia helt vildt meget, hun er bare lige lidt mindre tror jeg. Og lidt tykkere  :fnis: Dejlig langhåret, lige en ilder af min smag  :P

Ja, Vanilla er lidt mere rund, men det er jo slet ikke skidt ;) Hun ser sød og smuk ud, men det er jo også en albino...................................... <3

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Louise V


Shamua


Vh. Marianne

Anne

Jeg har jo allerede sagt det, men kan godt lige sige det igen.. hvor ER hun bare fantastisk smuk altså :D tillykke med hende!