Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Præsentation af Vanilla Summerbreeze Albipop Eywa Na'vi Evergreen <3

Startet af Shamua, 17. Januar 2011, kl. 18:44


Shamua


Vh. Marianne

Sølvsten

Hun er godt nok sød at se på. Jeg tror jeg vil nøjes med at kalde hende Pop.


Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Shamua

Christel: Det er ok :P haha - kært barn har mange navne, er det ikke det man siger :P haha

Nina og snabeldyr: Mange tak, og ja - hun er en kær sneprinsesse  :love:

Vh. Marianne

SaraJ


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

Hun er virkelig en rigtig rigtig rigtig smuk tøs :D rigtig mange gange tillykke med hende :D og jeg kan forstå på dine indlæg rundt omkring at hun bare er DIN :D i sind og sjæl :D

Det er virkelig skønt at se :) Igen tillykke :D -og jeg synes navnet er fantastisk :D

Shamua

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 17. Januar 2011, kl. 23:52
Hun er virkelig en rigtig rigtig rigtig smuk tøs :D rigtig mange gange tillykke med hende :D og jeg kan forstå på dine indlæg rundt omkring at hun bare er DIN :D i sind og sjæl :D

Det er virkelig skønt at se :) Igen tillykke :D -og jeg synes navnet er fantastisk :D
Mange tak :D Sikke en masse dejlige glade smileys, ja hun er min og kun min  :fnis: Mors pige :P

Og mange tak fordi du kan li' navnet :D Har også brugt meget lang tid på at beskære det  :fnis:

Vh. Marianne

Starshineferrets


FerretParadise

Hvor ser hun bare dejlig ud. Tillykke med hende. :)
Har du ikke nu to ildere der hedder Na'vi?
Ann Hillerslev.

Eliza

Tillykke med skønheden  ;) Hvorfor er det den sidste ilder du skal ha?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Ann: Jo, det hedder de dyr jeg regner med at bruge i avl. :)

Eliza: Lige nu har kæresten sagt stop for flere, og eftersom jeg regner med mine dyr lever længe :P .. så skal jeg ikke have flere foreløbig :)

Vh. Marianne