Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Præsentation af Vanilla Summerbreeze Albipop Eywa Na'vi Evergreen <3

Startet af Shamua, 17. Januar 2011, kl. 18:44

KariN

Sikke en FIN albino-tøs du har fået dig der :D

Stort Tillykke med hende :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua


Vh. Marianne

lussingen

Hvor er hun altså smuk <3 Jeg kunne også godt tænke mig en albino engang om nogle år. De er altså smukke <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua

Citat fra: lussingen Dato 18. Januar 2011, kl. 19:44
Hvor er hun altså smuk <3 Jeg kunne også godt tænke mig en albino engang om nogle år. De er altså smukke <3

Mange tak :D Ja jeg synes også albinoer er noget ganske særligt smukt, lige som en mørk vildtfarvet.. De to farver er bare de pæneste efter min mening :P

Vh. Marianne

Kristine

Ej hvor er hun altså bare lækker!
En rigtig skønhed!
*Savle* *Savle*

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Shamua


Vh. Marianne

Cille

Hmm Jeg synes hun er grim,dum og hun lugter, plus hendes søster har ingen hjerne og er også dum,grim,"lille" og små lugter.
Altså total klamme ildere, vi har skrabt til os der :fnis:

Shamua

Citat fra: Cille Dato 18. Januar 2011, kl. 23:17
Hmm Jeg synes hun er grim,dum og hun lugter, plus hendes søster har ingen hjerne og er også dum,grim,"lille" og små lugter.
Altså total klamme ildere, vi har skrabt til os der :fnis:

Ja jeg ved det godt, vi er altid så pisse uheldige :P

Vh. Marianne

Delle

Hun er godt nok kære. :) Og ja når nu man ikke kan finde det helt tigtige navn, hvorfor så ikke bare give den dem alle samme.. :D