Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Cilleborg's Mazuli og Briton FatuFerrets (2011)

Startet af Line, 26. Januar 2011, kl. 23:57

Line

I 2011 bliver Cilleborg's Mazuli parret med Briton FatuFerrets



Mazuli er fra 2010.
Briton er fra 2009. Briton er venligst udlånt af Evergreens ildere. www.evergreenilder.dk

Af denne parring forventer jeg standard. Der er sandsynlighed for pastel og aftegn kan forekomme.
Hvalpene vil være egnet til førstegangs købere og sælges på kontrakt.

Hvis du vil vide mere om denne parring, kan dyrene ses her: http://www.huggableferrets.yolasite.com
Jeg kan desuden kontaktes på line101@msn.com hvis der skulle være nogle spørgsmål.

Line

Så er Sjulsen parret op, og der forventes hvalpe 12/13 maj  :dans:

Cille

jaaaaaaaaaaa...så det bare at vente på det bliver brygget færdig,så vi kan se resultat :D
Glæder mig til at lave flere dyr fra den linje, og se om "parringsritual" fra tøsernes sider, om det forsætter :lol:

KariN

Hvor spændene :D

Glæder mig til at se resultatet :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3


Shamua

Glæder mig rigtig meget til at følge det her kuld :D

Vh. Marianne

Line

Hanne: Ja, det er godt nok morsomt begge søstre og mor gør sådan... Så måske fortsætter det i linjen  :lol: Det vil næsten være synd for hannerne :P

Sølvsten

Det bliver spændende med dit første kuld!!

Hvor ser Mazuli sød ud på billedet.

Line

Tak Christel... Hun er også en lille humør-spreder :D

Line

Der er nu små 14 dage tilbage. Sjulsen hygger sig fint, om end noget mærket af sine 896g.  :lol: Hun har taget 146g på siden parringen, og nu hvor pelsen er begyndt at falde af kan man rigtig se hendes lille mave  :dans:



Og jeg har altså ikke kvalt hende, men hun faldt i søvn mens jeg pillede løs pels af hende  :-$

Cille

Indrøm det...du har kvalt hende...det jeg sikker på :fnis:
De er nu søde når de pelset...total kæmpe øre <3

Shamua


Vh. Marianne

alvin

hvor er hun fin <3
Glæder mig til at se hvalpne :)

www.fraekkefritter.dk

Line

Hendes pels sidder nu stadig fast på halsen, i ansigtet, på fusserne og halen... Så lidt pels er der endnu at samle sammen :) - men så er det jo godt hun nyder det så meget når jeg gør det.  :love: Og så får hun jo meget større ører når det er væk  :dans:

Shamua: Ja, det er dejligt at man endelig kan se den... Den er jo ikke stor, og den gemte sig ret godt under hendes tykke vinterpels. :P
Alvin: Det kan du tro jeg også gør :D

Line

Så er der 6 dage igen. Hun har taget ca 180g på siden parring, og i går aftes så jeg liv i hende  :dans: <3 <3