Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Bella - Vores første ilder

Startet af Sletho, 31. Januar 2011, kl. 20:45

PiaLyng

Hvor ser hun bare fantastisk ud <3!

lille_thor

hun ser rigtig sød ud. ved du hvor tidligere ejer har hende fra ? hun ligner nemlig ret meget min thor, han er købt fra en dyrhandler ved horsens og er ca samme alder.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten

Hun ser da bare helt vidunderlig ud Tillykke med hende.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sletho

Citat fra: lille_thor Dato  2. Februar 2011, kl. 03:31
hun ser rigtig sød ud. ved du hvor tidligere ejer har hende fra ? hun ligner nemlig ret meget min thor, han er købt fra en dyrhandler ved horsens og er ca samme alder.
Jeg ved det ikke nej, men der er da en god mulighed for det, da tidligere ejer bor her i Horsens - Eller det gætter vi da på. Hun blev fundet og indleveret til Farmland i Horsens, hvorefter de fandt et imidlertidig hjem til hende hos en der i forvejen har haft en del ildere- og efter et godt stykke tid uden nogle henvendelser på hende, overtog vi hende så.
Hun er super sød og veltrænet! Vi har kun lidt problemer med hun napper i vores gæster :p Men det har jeg læst mig til det vidst er lidt et generet problem

cibatuchsi

sikke en skøn pige i har fået jer. hun er da godt nok en køn lille pige :)

Jenny

Hvor er hun dog vidunderlig smuk :o :love:
Hilsen Jenina.

Lea

Lea, Balou & Sika i vil altid være elsket <3 Sofus & Mille <3

lille_thor

Citat fra: Sletho Dato  3. Februar 2011, kl. 07:27
Citat fra: lille_thor Dato  2. Februar 2011, kl. 03:31
hun ser rigtig sød ud. ved du hvor tidligere ejer har hende fra ? hun ligner nemlig ret meget min thor, han er købt fra en dyrhandler ved horsens og er ca samme alder.
Jeg ved det ikke nej, men der er da en god mulighed for det, da tidligere ejer bor her i Horsens - Eller det gætter vi da på. Hun blev fundet og indleveret til Farmland i Horsens, hvorefter de fandt et imidlertidig hjem til hende hos en der i forvejen har haft en del ildere- og efter et godt stykke tid uden nogle henvendelser på hende, overtog vi hende så.
Hun er super sød og veltrænet! Vi har kun lidt problemer med hun napper i vores gæster :p Men det har jeg læst mig til det vidst er lidt et generet problem
ja hun ligner godt nok meget min thor, så det ku da godt være hun er hans søster.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lille_thor

#24
Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 21:19
Citat fra: Sletho Dato  3. Februar 2011, kl. 07:27
Citat fra: lille_thor Dato  2. Februar 2011, kl. 03:31
hun ser rigtig sød ud. ved du hvor tidligere ejer har hende fra ? hun ligner nemlig ret meget min thor, han er købt fra en dyrhandler ved horsens og er ca samme alder.
Jeg ved det ikke nej, men der er da en god mulighed for det, da tidligere ejer bor her i Horsens - Eller det gætter vi da på. Hun blev fundet og indleveret til Farmland i Horsens, hvorefter de fandt et imidlertidig hjem til hende hos en der i forvejen har haft en del ildere- og efter et godt stykke tid uden nogle henvendelser på hende, overtog vi hende så.
Hun er super sød og veltrænet! Vi har kun lidt problemer med hun napper i vores gæster :p Men det har jeg læst mig til det vidst er lidt et generet problem
ja hun ligner godt nok meget min thor, så det ku da godt være hun er hans søster.
tænkte lige jeg ville ligge et par billeder så du kan se han ligner


Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sletho

Orv ja - det kunne da godt ligne en brormand til Bella!
Kan du så fortælle mere præcist hvor gammel hun evt er? Vi har bare sagt hun er et halv år, grundet hende vægt (har dog taget højde for hun har skiftet hjem flere gange på det sidste) pg så hendes opførsel - lidt barnlig og kluntet :D

lille_thor

hmm kan ikke sige præcis, men jeg fik thor tilbage i september ca.9 uger gammel. sælger har ikke fortalt mig noget andet om ham. men der sku gerne være noget angora i. Efter mine beregninger så sku han være fra ca. d.6 juli, det har jeg hvertfal sat ham til. så på søndag vl de blive 7 mdr gammel. Vil gerne mødes en dag hvis duhar lyst og se mere til vor meget de minder om hinanden :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Shamua

Tillykke med hende, hun er da bare skøn at se på! :D

Vh. Marianne

Sletho

Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 22:07
hmm kan ikke sige præcis, men jeg fik thor tilbage i september ca.9 uger gammel. sælger har ikke fortalt mig noget andet om ham. men der sku gerne være noget angora i. Efter mine beregninger så sku han være fra ca. d.6 juli, det har jeg hvertfal sat ham til. så på søndag vl de blive 7 mdr gammel. Vil gerne mødes en dag hvis duhar lyst og se mere til vor meget de minder om hinanden :)
Det kunne være rigtig hyggeligt da :) Det vil jeg gerne - meeen vi er i lidt tidspres for tiden, så det bliver ikke lige i denne måned. Men vi må bare lige snakkes ved omkring det :)

lille_thor

Citat fra: Sletho Dato  6. Februar 2011, kl. 10:17
Citat fra: lille_thor Dato  3. Februar 2011, kl. 22:07
hmm kan ikke sige præcis, men jeg fik thor tilbage i september ca.9 uger gammel. sælger har ikke fortalt mig noget andet om ham. men der sku gerne være noget angora i. Efter mine beregninger så sku han være fra ca. d.6 juli, det har jeg hvertfal sat ham til. så på søndag vl de blive 7 mdr gammel. Vil gerne mødes en dag hvis duhar lyst og se mere til vor meget de minder om hinanden :)
Det kunne være rigtig hyggeligt da :) Det vil jeg gerne - meeen vi er i lidt tidspres for tiden, så det bliver ikke lige i denne måned. Men vi må bare lige snakkes ved omkring det :)
Hehe e jeg også selv så det er helt oki :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred