Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Seler fra ferret couture (tæveseler)

Startet af Anne, 7. Februar 2011, kl. 16:46

Anne

Jeg har 2 seler fra ferretcouture som jeg ikke bruger. Jeg tror nok jeg har brugt den sorte en enkelt gang, den sølv har vist været prøvet på, men ikke ude på tur. Den sorte har en lille bitte smule der kunne ligne slid på indersiden, jeg har desværre ikke et billede af det da jeg først har fundet det lige nu fordi jeg har siddet og nærstuderet dem. Den må have fået det af at flytte og have ligget og rodet rundt i en eller anden kasse.

Det er flere år siden at nogen af selerne har været i kontakt med en ilder.

Den sølv har en lille klokke på, det har den sorte ikke, jeg tror jeg selv har pillet den af.

Den sølv koster 125 kr, den sorte 100 (har givet 150 kr for dem), og portoen kan jeg ikke forestille mig bliver ret dyr, sådan en vejer jo ingenting.

husk at det er små seler lavet til tæver!

http://ferretcouture.com/Petite001-BlackMoonstone-FerretHarness.asp
http://ferretcouture.com/Petite005-%20SilverBlueFerretHarness.asp













jeg ved ikke hvad de er lavet af. Det ligner læder, men kan jo sagtens være plastik.


Anne


Sølvsten

Anne jeg venter lige lidt for Max er ikke helt vild med at det er med spænder. Så jeg skal lige se hvad jeg kan gøre.

Anne

det er ok christel, hvis den ikke er solgt inden kan du jo bare skrive. Nu har jeg haft en en anden sele (nylon) med et spænde, og jeg synes egentlig ikke det var ret meget mere besværligt, plus at et spænde går jo ikke pludselig op som en dårlig kliklås gør, men det er jo op til en selv hvad man er til :)

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  7. Februar 2011, kl. 16:58
det er ok christel, hvis den ikke er solgt inden kan du jo bare skrive. Nu har jeg haft en en anden sele (nylon) med et spænde, og jeg synes egentlig ikke det var ret meget mere besværligt, plus at et spænde går jo ikke pludselig op som en dårlig kliklås gør, men det er jo op til en selv hvad man er til :)
Tak det vil jeg sige videre til Max, nej ved du hvad mænd skal se det in real så jeg vil gerne købe den og så kan jeg jo bare give hende den på. Så sølvselen er også solgt. Tusind tak Anne

Anne

haha ok!
jeg får den lige vejet og sender så en mail med porto, det kan først blive i morgen, for vores vægt er i stykker så hessel skal have den med ned på arbejdet og veje den.

Sølvsten

Citat fra: Anne Dato  7. Februar 2011, kl. 17:04
haha ok!
jeg får den lige vejet og sender så en mail med porto, det kan først blive i morgen, for vores vægt er i stykker så hessel skal have den med ned på arbejdet og veje den.

Perfekt!!!

Anne

selerne er solgt så tråden må godt slettes (det var hurtigt)