Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kodeordet er forkert!

Startet af mette11, 14. Februar 2011, kl. 09:23

mette11

Siger den til mig hver dag første gang jeg vil logge ind!! Først tænkte jeg at jeg nok var lidt klodset til at taste om morgenen, men det er konsekvent den gør det og det er kun når jeg skal logge ind her at det sker og det har stået på noget tid nu... :S Nogen som kan sige hvad f... der er galt??
Jeg har virkelig siddet og kigget på mine fingre og trykket et bogstav ind ad gangen, for at være helt sikker på at jeg rent faktisk rammer de rigtige taster og det gør jeg!! Caps lock er ikke slået til og jeg gør intet anderledes ved 2. forsøg end ved 1!!

Namilla

Jeg har haft samme problem...men nu har jeg bare sat den på automatisk login, så skal jeg ikke logge ind hele tiden...

Eliza

Jeg har ikke oplevet det her for har sat den til at logge automatisk ind, men har oplevet det en del gange når jeg skal logge på en anden konto på hotmail
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Charlotte

Det samme sker hos mig når jeg vil logge ind fra min mobil. Og jeg har ellers fået mobilen til at huske koden men den siger det alligevel.  :S
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

mette11

Jeg tror at systemet diskriminerer visse af os!!! Ej jeg synes faktisk det er mærkeligt at jeg hver gang jeg tænder min computer skal logge på to gange, fordi den første gang altid mener at mit kodeord er forkert, selvom det er korrekt!  :(

mette11

Jeg synes det er meget irriterende at skulle logge på to gange hver gang jeg tænder min computer. Er det noget jeg skal leve med, eller kan der gøres noget?? Det er et forholdsvist nyt problem for mig og jeg forstår ikke hvorfor det sker!

Malene

Det lyder meget mærkeligt. Jeg ved ikke lige hvad der kan være galt, men jeg lover at kigge på det meget snart!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.