Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sigi træner fortsat!!!

Startet af mette11, 18. Februar 2011, kl. 19:10

mette11

Ja bare lige for at vise hvor super dygtige mine kræ er, så er det her Sigis første forsøg med den her ting!!! (og Anne, min ilder skubber bare kuglerne væk og tager godbidden  :P)

Først snuser man lige...



Jep godbidden var under den første hun skubbede væk!!!



Vi prøver en gang mere og ser om det går lige så godt...



Igen var der gevinst i første forsøg!! Min lille pige er sgu smart!  <3


lussingen

Det er godt nok en dygtig pige du har der Mette ;) Men sig mig lige engang... Er Sigi ved at falde af på den? Jeg har kigget meget grundigt på billederne og kan ikke se at hun har skidt på den endnu???? Kan det virkelig passe?? :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Shamua


Vh. Marianne

Bawa


mette11

CitatDet er godt nok en dygtig pige du har der Mette  Men sig mig lige engang... Er Sigi ved at falde af på den? Jeg har kigget meget grundigt på billederne og kan ikke se at hun har skidt på den endnu? Kan det virkelig passe??
HAHAHA...ja det er hun faktisk!!! Hun er begyndt at gå på toilettet når hun skal skide!! Godt nok ikke hendes toilet, men ud på gulvet på vores toilet!!  :S Og diverse andre steder...men i det mindste er det længe siden hun har skidt på ting/møbler/tæpper!! Det er da fremskridt...hun er også 3½ år nu jo!!  :P

Og ja hun er sgu dygtig!  <3 Min lille piger er jo dårligt nok udfordret med sådan en ting!!

Sølvsten