Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Amalie

Startet af MulleMille, 5. Marts 2011, kl. 19:47

MulleMille

Så kom der lidt billeder af Amalie Pigen :) Og min kreative siden, jeg dyr overhovedet ikke til at sy eller lign. Men måtte jo lige prøve :)













Og så en pose jeg har lavet idag af et gammel tæppe...
Det der ligner læber er åbningen, og efter hun har fået den, ligger hun derinde med hovedet på den puffede kant, og napper hvis jeg prøver at komme tættere på, jeg skal ikke tage den... :)


A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er hun fin! Og sikke en sød puttepose du har lavet! Kan du ikek taget nogle fler billeder af den? Den ser ret spændenden ud!

MulleMille

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  5. Marts 2011, kl. 19:51
Hvor er hun fin! Og sikke en sød puttepose du har lavet! Kan du ikek taget nogle fler billeder af den? Den ser ret spændenden ud!

Jo, det kan jeg godt :) Men venter lige til den unge dame er gået i seng :) Vi er stadig ikke helt enig om at mine finger ikke er til at gennem gnaske.

Men faktisk bare en pose, og så toppen, har jeg rynket i sidderne så hullet ikke var så stor, og så fyldte kanten der var tilbage i midten med fyld så den var nemmere og komme i :)
Hvis i ikke driller for meget så kan jeg prøve at vende vrangen udaf på et billed :)

MulleMille

Her er lidt flere af posen :)





Og så lidt af en tunnel jeg også lige lavede, hun er jo lidt af en aktiv tøs, så synes hun manglede lidt mere :) Men der kommet nok en del til endnu, jo flere ting jo bedre, og hun bruger de ting jeg laver til hende, så det er da dejligt :)



Shamua

Det er da rigtig smart lavet :D

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det ser godt ud.. sys det er en vildt god ide det der rynke noget du har lavet på putteposen... så det blir en en rigtig hule...

Bawa

Hvor ser hun bare dejlig ud! :)
- Og sikke et fint rør/tunnel!

Minority ferrets

Hvor ser Amalie sød ud :) Hun ligner min Lucifer lidt :p Hvor er hun fra?
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

MulleMille


Tak :D

Hun er fra Holland, har desværre ingen papirer på hende :(

Line

Har du gnavere? Hvis du har skal du nok flytte dem fra det rum hvor tøsen render rundt :)

MulleMille


Line> Ved jeg godt :) Hun kan heller rende ind til dem, medmindre jeg ikke får lukket ordenligt når jeg går derind :) Men var første dag hun var med herhjemme var hun lige med inde og hilse :) Ellers kan hun ikke komme derind, lige så som mine katte, det var faktisk til dem vi lavede en plade der er omkring 1,4 m høj, den hopper kattene ikke over mere da de ikke kan komme ud igen selv, og ja Amalie kan slet ikke komme op over....
Sjovt nok synes jeg ikke hun hopper særlig godt i forhold til Noah, tror måske hun er lidt mere ende tung :P