Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Kaos bilder

Startet af Starshineferrets, 28. Januar 2009, kl. 20:37

Starshineferrets

Tänkte dela med mig utav lite av vad mina djur utsatt mig för genom åren.... Våra åsikter om inredning skiljer sig i alla fall om man säger som så!!

Har ni några "Kaos bilder" att visa upp?








tzari

 :lol: :lol: :lol: :lol: God humor ser lige om mine velopdragne dyr har lavet sådan noget  8)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

hold da helt kæft  :omg:

Namilla

Jeg har nogle ret gode billeder oppe i hovedet, af situationer hvor mine har lavet sådan noget!..men jeg har aldrig overskud til at tage billeder af det... jeg rydder bare op, og overvejer hvad en ilder er værd på pelsmarkedet...

Malene

:lol: :lol: Godt det ikke var mig der skulle rydde alt det der op :P Sjov tråd.
Jeg kan bidrage med to billeder. Det første er fra mine forældres soveværelse :fnis:



Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_jill

 :lol: Det ser da hyggeligt ud!

Chucky har bygget hule i midten af min dyre sovesofa (aka. seng). Han har brækket betrækket op og pillet en masse af fnulleret ud. Så når han vil lave ballede kravler han derned, for jeg kan ikke få ham ud før han selv vil  :@

Emmadyhr

Hvor godt!!! De har da godt nok haft travlt der :lol:..

Julie

kan godt se mine er dydsmøstre i forhold til dét der! det "værste" mine sådan kan finde på er at vælte saftevandskanden så det flyder ud over det hele. de her er de eneste billeder jeg har taget af mine når de "roder" til hverdag. skabet er som regel tapet sammen så de ikke kan åbne det, men det er ikke altid det holder lige godt. og er der en mulighed for at komme ind i skabet og op på bordet, så er det et must for fritz at rode ting rundt.


Winther Ilderen

Mine dyr kunne bestemt aldrig finde på sådan noget  ;) :) :lol:

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Winther Ilderen Dato 28. Januar 2009, kl. 23:38
Mine dyr kunne bestemt aldrig finde på sådan noget  ;) :) :lol:

Nej helt sikkert ikke Helle  :lol: :lol: :lol: