Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Indianer ildern 2011

Startet af Lena og Peter, 14. Marts 2011, kl. 08:29

Lena og Peter

Så har vi endnu en gang været i Norge... :-$

Her er lidt af billederne fra denne tur, hvor det sjoveste/mærkligste var at Ramses er pastel og Fire var den ilder med den mindste pointsum.
Flere billeder kan ses på http://www.facebook.com/album.php?id=100001663477073&aid=30317

Vores dejlige lejre


Petra der hygger med Minnie og Laban


Lussingens Angora Minnie der får sit certifikat... Endnu et STORT tillykke herfra... :love:


Trip, trap, træsko.. :P


Og Ingunns jumbopris går til................................... Fire... :lol:



lussingen

Hvor er det dejligt at se billeder fra udstillingen :)

Dejligt at Ann fik Minnies certifikat med hjem.
Og ja, det er sgu lidt sjovt at Fire fik Inguns pris :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

cibatuchsi

skønne billeder. glæder mig til der er flere der ligger billeder ud, nu når vi ikke selv kunne få taget nogen ;)
og endnu engang tusind tak for en hyggelig dag/aften :)

lille_thor

det ser bare super godt ud. Håber i har haft en god dag :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

cibatuchsi

^^ tror jeg kan svare på alle der var med. det var en super hyggelig dag/aften. :)

Lena og Peter

Ja... En super dejlig tur... :)

lille_thor

åhhh... vor jeg bare glæder mig mere og mere til jeg også skal udstille mine  :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten

Tillykke til alle der vandt!!

Hvad er en Jumbopris??????

cibatuchsi

jumboprisen er en pris til den ilder med lavest point sum på udstillingen

Sølvsten

Citat fra: cibatuchsi Dato 14. Marts 2011, kl. 09:50
jumboprisen er en pris til den ilder med lavest point sum på udstillingen

Okay

Anne

Det beviser jo bare hvor forskellige dommere er, og at man ikke skal lade sig slå ud af et dårligt resultat engang imellem :)

KariN

Stort Tillykke til alle vindere :D

Dejligt at i havde en god udstilling og en dejlig weekend :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Tillykke til vinderne og det lyder bare som om alle havde det skide hyggeligt på den udstilling :D jeg blir helt misundelig

Eliza

Synes stadig det er lidt sjovt at Fire 14 dage før vandt BIM og fik sit 2. championcertifikat og nu fik han jumboprisen  :S men sådan er det jo..
Endnu engang tillykke..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

På naturhistorisk var der også engang en ilder der vandt både grimmeste og smukkeste.
Øjne der ser er så forskellige, også hos dommere. Ann kan jo bare glæde sig over at han klarer sig utroligt godt ellers og at han selvfølgelig ER en vildt flot dreng. Det kanjo også være at standarden generelt bare var enormt høj den dag, nu ved jeg ikke hvor meget forskel der var i points.